Morgis Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ikke gal den der nei :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Zemeckis; fikk du flere bilder? Får kanskje bilder av motorrommet i dag, hvis ikke blir det imorgen siden eier skulle til Oslo med jobben. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 er så ufattelig tragisk å høre folk klage på priser..hadde det stått 70+ lapper der hadde jeg skjønt det.. kjøp en 240Turbo til ca 30 lapper så får du ikke stort å sammenligne med tror jeg..da erru heldig! Vis bilen er bra for rust som det sies å er like fin som på bildene å med tanke på at den er godkjent me den motoren så erre ikke gærnt.. så prutmakere..kjøp dere et skabb å sveis rust te krampa tar dere å send den til lakkering å kjøp en FKmotor å godkjenne osv.. så skal dere strax se at det kansje heller hadde lønt seg å kjøpe en litt dyrere bil å pusse opp som var igrunn bra for rust.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Er enig der ja. Bare se på finn.no og så ser dere at man får faktisk kjøpt 86.mod til over 30tusen kr. Samt flere 92-93 mod til nesten 50tusen. Skal få bilder av motorrom og der der er rust løpet av dagen. Så kan vel legge ut bildene løpet av dagen. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 er så ufattelig tragisk å høre folk klage på priser..hadde det stått 70+ lapper der hadde jeg skjønt det.. kjøp en 240Turbo til ca 30 lapper så får du ikke stort å sammenligne med tror jeg..da erru heldig! Vis bilen er bra for rust som det sies å er like fin som på bildene å med tanke på at den er godkjent me den motoren så erre ikke gærnt.. så prutmakere..kjøp dere et skabb å sveis rust te krampa tar dere å send den til lakkering å kjøp en FKmotor å godkjenne osv.. så skal dere strax se at det kansje heller hadde lønt seg å kjøpe en litt dyrere bil å pusse opp som var igrunn bra for rust.. Det er jeg enig i, noen bare må klage uansett pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Er enig der ja. Bare se på finn.no og så ser dere at man får faktisk kjøpt 86.mod til over 30tusen kr. Samt flere 92-93 mod til nesten 50tusen. Skal få bilder av motorrom og der der er rust løpet av dagen. Så kan vel legge ut bildene løpet av dagen. er ikke alltid det folk forlanger som er den reelle prisen. er jo mangen som sikter så høyt at dem må senke prisen mangen ganger før noen biter på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hehe,ikke hva jeg har erfart ivertfall. Skulle egentlig handle meg en 92.mod 240 til 30tusen for noen uker siden. Men hadde den på bukk og fant en rekke feil osv. Var litt overtfalte rust på hjulbuer, men var fin under. Men jeg prøvde å prute ned prisen oim at bremser måtte fikses opp, samt at dørtrekk var "misshandlet" og motor var tung startet. Men selger nektet å senke prisen og løy oss rett oppi trynet om at alt var i orden. Dama var ikke særlig happy for å si det sånn. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Har fått bilder og litt mer info. Litt mer info: Kan jo nevne noen andre ting å, Ny front rute sommer 2006, nye fjærbeinslager begge sider, alt nytt i fører sete uten om trekket, nytt batteri ( biltema). Bilen har original lakk så det er jo noen små stenssprut rundt omkring. Det som var mangler på eu- godkjeninga var skilt lys bak venstre, ende ledd høyre. Og motor fester noe myke men måtte ikke byttes. Motor fester følger med. Har bare brukt volvo original deler. Hmmm, hva tror dere? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Tror ikke jeg hadde gitt 43000 for den...litt småfiks som må fikses,og det koster jo også...men så er jo mye av det "ting/feil man ikke ser med en gang",så en kan jo ha god tid på seg til å fikse:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Var endel småtteri og overflate rust på den som må fikses, så hadde ikke gitt 43K for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Oj, skikkelig mye som må fikses! Herregud.. Zemeckis, tror nok det er trygt å kjøpe den bilen, bare sjekk hvordan den er i drivlinjen først.. (Ser også at det sitter M90 der ? ) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 litt surt å betale så mye for en bil som må fikses på men husk at det er en bil som er så og si 20 år gammel, å for så vidt u-rørt karosseri så er det ikke ille. så jeg trur den er verdt det. men jeg synes at biler er verdt det en person er villig å betale for den, så synes du det er en fin pris så handler du å driter i om folk sier at "kunne jo fått samma bilen til 20,000":hammer Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Når jeg tenker meg om så syntes jeg ikke prisen var så helt borti natta, kan tippe den går får rundt 38k med de feilene som er. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_245 Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hvis man er på jakt etter en 240 uten rust, da sier jeg lykke til... Selv om man finner en bil som ser ut til å være rustfri, så dukker det alltid opp noe når man begynner å titte nærmere. Skal bilen være rustfri, må den jo nesten være nylakkert, da vet man jo ingenting om grunnarbediet som er gjort. Bedre med original lakk, så får man et ærlig bilde om hvor mye rust det er. Siter Volvo 945 S 2.3 (1995) B230FK Volvo 244 DL 1975 Volvo 240 GL stv. 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Gulbrandsen_Racing: Sikker på at det ikke er en M47 da? Synes det ligner veldig jeg da. Er ikke sikkert det blir noe kjøp, iom at det er et stykke unna. Skal ta kontakt med eier så vi eventuelt kan bli enig så han. Må kanskje go snakke litt me`a mor om å låne litt:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg