Gå til innhold

Clean bakluke

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg shave bakluke og det er lagt opp knapp og kabel til bakluka men jeg mangler popper'n.. Hvilken popper vil dere annbefale? vet det finnes flere varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg shave bakluke og det er lagt opp knapp og kabel til bakluka men jeg mangler popper'n.. Hvilken popper vil dere annbefale? vet det finnes flere varianter.

Trenger ikke popper på bakluka om du har friske lister. Har ikke det på min Polo. Bruker sentrallåsmotor fra Defa

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke popper på bakluka om du har friske lister. Har ikke det på min Polo. Bruker sentrallåsmotor fra Defa

Hvordan er denne koblet opp? Hva er prisen på en slik sentral lås motor fra Defa. .Biltema sin koster ca 100kr men er usikker på kvaliteten. Er så dumt å stå der med en låst bakluke som ikke reagerer.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne koblet opp? Hva er prisen på en slik sentral lås motor fra Defa. Biltema sin koster ca 100kr.

tror jeg betalte rundt 100,- men det var i 1998/99. Husker ikke helt eksakt hvordan den er koblet, men den er koblet via alarmen. Bruker rele og ledning bak til pumpen montert i bakluken

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne koblet opp? Hva er prisen på en slik sentral lås motor fra Defa. .Biltema sin koster ca 100kr men er usikker på kvaliteten. Er så dumt å stå der med en låst bakluke som ikke reagerer.

er da ikke noe problem å få den opp.... min er i alle fall ikke noe problem å få opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt den fra Mobilsentrum, får den om et par dager håper jeg... kan legge ut litt info om hvordan den er å instalere og hvordan den funker etter det

Kjempe topp.. gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...