bjorke Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 http://youtube.com/watch?v=P-FIx2I4csQ :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Se denne.. I give you Enzo Ferrari's Symphony in 355 Spider hehe:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 :pray :race :win :pray Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mai 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2007 svenna på tur Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 svenna på tur :disco Hadde jeg hatt en slik bil, hadde jeg blitt lappløs samme dag.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 svenna på tur ''pass him wtf... arent u in a ferrari.. hes in a shitbox.'' Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Regner med at det blir vesentlig friskere kjøring på Italiensk Dag i år:blunk: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Regner med at det blir vesentlig friskere kjøring på Italiensk Dag i år:blunk: Når er dette iår? Nesten så jeg kanskje skal kjøre til sammen nær 120 mil, for å få sett dette...:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 kunne vært morro å fått med seg italiensk dag ja ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Når er dette iår? Nesten så jeg kanskje skal kjøre til sammen nær 120 mil, for å få sett dette...:) Italiensk Dag er i år 18.08.2007, det er jævli dumt siden jeg er i Liverpool den helgen. Da må jeg finne et annet treff å kjøre på:uhhmmwhat?: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Italienskebanedagene er konge :) Nå har jeg kun kjørt sykkel på disse treffene, men med søstra til Ferrari er det helt kult. Ellers så er det litt mye integraler ute og kjører, men ofte er det de som tør satse ;) Husker en episode fra en del år tilbake da en i en 360 modena satset freskt, så freskt at 2 trær gikk dundas bla :D Panikk ved kontra, bånngass av banen + skog = dårlig kombinasjon. Men men, fett at noen i disse praktbilene satser :D Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Italienskebanedagene er konge :) Nå har jeg kun kjørt sykkel på disse treffene, men med søstra til Ferrari er det helt kult. Ellers så er det litt mye integraler ute og kjører, men ofte er det de som tør satse ;) Husker en episode fra en del år tilbake da en i en 360 modena satset freskt, så freskt at 2 trær gikk dundas bla :D Panikk ved kontra, bånngass av banen + skog = dårlig kombinasjon. Men men, fett at noen i disse praktbilene satser :D Jeg kjenner han som gjorde det stuntet med 360`n... Den er fortsatt i landet, ble bygd opp igjen i Italia, tok ca. 6 måneder. Han hadde skrudd av alt som het TC og satset mer enn det han evnet, men er ikke det litt av meningen? :yodude: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Har en 99 mod 355 F1 Spider. Dette må bare oppleves:) Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Har en 99 mod 355 F1 Spider. Dette må bare oppleves:) Lag "prosjekttråd" om den da, så vi Ferrari elskere -uten penger- får mer og se på:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Lag "prosjekttråd" om den da, så vi Ferrari elskere -uten penger- får mer og se på:) Skal se om jeg får slengt ut noen bilder her jeg Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg