Gå til innhold

Golf 4 cab?

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Driver å ser etter ny bil nå og tenkte litt på golf 3 cab, surfet litt på finn og fant ut at det også var golf 4 cab!

Aldri sett det før jeg, hvordan bil er dette? En "vanlig" golf 4 med cabriolet og golf 3 dashbord?

Er det elektrisk cabriolet som standard? Eller kun på noen utgaver?

Ved kjøpt av styling, f.eks. frontfanger, fungerer da vanlig golf 4 fangere?

Ellers noe å si om disse, noe spesielt man burde tenke på ved kjøp?

Takker for alle innspill! :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes to typer Golf 3 cab, en vanlig og en nyere facelift som ofte kalles Golf 3,5. den har spesielle speil, framskjermer, fanger og G4-lykter. Har også spesielt ratt og turteller, men er en G3 cab under..

Regner med at det samme gjelder som om du skal se på en Golf 3, bare at du må se på taktrekket (ofte dyrt og vanskelig å skifte på cabrioleter) og spesielt etter fuktskader i tilfelle den har fått regn inni bilen og sånt..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg om det finnes, jeg har hvertfall ikke klart å finne noen på finn.no som er 100% golf 4. Det hadde jo vært helt perfekt, jeg liker virkelig interiøret på golf 4, det ville vært 80% av grunnen til at jeg evt ville kjøpt en vanlig 4'er i så fall...

zoom: nei, er ikke det. Var en kamerat av meg som kjøpte de, jeg bare var med jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zoom: nei, er ikke det. Var en kamerat av meg som kjøpte de, jeg bare var med jeg! :)

Åja, sant det, bare jeg som husker feil :)

Sjekk tråden om den rosa 3ern med vinge her på forumet, den har satt inn Golf 4 interiør.. Bare litt sveising, så går det :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Men han med den rosa golfen hadde jo bare satt inn seter, hvordan er det med dashbordet da? Er det mulig å få inn 4'er dashbord i en 3,5?

-Er det forresten elektrisk cab på disse?så en som hadde prøvd å ta nærbilde av en eller annen knapp,ettersom jeg forsto var det el. cab knappen, men er dette vanlig?

-Klima anlegg, er dette like vanlig på 3,5 som på golf 4?For golf 4 har jo knapper man trykker på for å velge temperaturen, men på 3,5 har jeg kun sett sånn som er vanlig i golf 3, sånne man vrir på, da er vel ikke dette klima annlegg? Kanskje aircondition, men ikke klima vel....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider