Sprauten Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Heisann! Så, etter at naboen rygga ne golfen min, å jeg mest sannsynlig tar forsikkrings pengene å selger bilen som den er, har jeg lyst på en corrado. Å som alt annent så hører man både bra ting og dårlige ting om typen. Spørsmåle er om hvilke problemer man kan støte på, fått med meg at g-ladern er noe dritt, men ellers? har såvidt sett på noen få, å prisene spriker veldig. Men ta utgangspunkt i denne f.eks. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9607707&sid=17a0dNoISP893568&pos=3&tot=4 Noen som har pro's å con's å komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ikje for å ver frekke men vis du søge så fins det 5-6 stk som har spurt om det sama den siste månen:) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 en veldholdt corrado e et klynodium.. "u-ting" me corrado æ har erfart e elektriske anlegg-abs-rust-soltak motor-dørhandtak-gladder- Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 en veldholdt corrado e et klynodium.. "u-ting" me corrado æ har erfart e elektriske anlegg-abs-rust-soltak motor-dørhandtak-gladder- Enig i det meste, men motorene er jo stort sett skuddsikre hvis man ser bort fra g-lader og folk som ikke kan serve bilen sin. Rust er hvertfal sjeldent hvis man vasker bilen sin gjevnlig å får bort salt. Corradoen min er 14år og har kunn hatt en rustflekk på 1mm. i diameter under listen ved bakruta. Svært sjelden jeg ser Corradoer med rust. De som har rust har stort sett vært pga tidligere dårlig utbedret skade. Dørhåndtak er en stoooor svakhet, men her fins det kjekke forsterkningskitt å få tak i. abs'n er kansje ikke verdens beste, heller ikke soltaket og el-vingen og ac. Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 trodde også rust på corrado var sjelden vare..da det somregel er en entusiast-eid bil? ;) men finns vel også folk som ikke skulle hatt lov til å ha en slik bil :sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 g-laderen er ikke et svakt punkt så lenge den blir behandlet som den skal, som alle andre deler på bilen. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 g-laderen er ikke et svakt punkt så lenge den blir behandlet som den skal, som alle andre deler på bilen. Enig her, g-lader er ingen dårlig greie. Den ha fått for dårlig rykte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg