hansa tha beer Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Nå er jo våren kommet og sommerfelgene er kommet på, så da er det på tide å lufte dekka og kroppen litt i sola! Da er det planlagt Streetmett på stoa vest i Arendal kl 2100 31.03 altså først kommende lørdag. har en oppfordring til å kjøre pent slik at det ikke blir for mye problemer med politiet. håper folk kan kan spre budskapet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Fett! saver ett treff nå, lenge siden sist... kommer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrikioo Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Er ikke purken i Arendal veldig hissige på sånne ting oppe på Stoa? Var der i 10 min med Pocketbike før de kom. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 tror de er litt sure.. men hvis vi bare tar det litt med ro så kan det jo gå bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 var der ei gang i fjor, å di var ikke så hissige.. men all morroa blei jo slutt når dem kom da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 da for vi bare håpe at de ikke kommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3power Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 vet noen om det er mange som kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimKong Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 vi kommer mannsterke ifra gjerstad/kragerø/risør:) vi er 8-10 biler vaffal kom du au! Siter Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you. Volvo 745 TIC familiecontainer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Næ...var ikke noe sånn kjempesuksess. Noen fete biler var det jo, men for det meste slitne standardbiler som ikke hadde fåttpå sommerhjula engang. Et par som børna og hærja litt, men ikke noe veldig imponerende. Alikevel dukka purken opp 21.40 og jagde alle vekk. Folk fløy alle veier en stund etterpå før ca. halvparten samla seg på en bensinstasjon. Så ikke noe vits i å være der. Ser frammot Gatebil Våler og et SKIKKELIG biltreff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 blitt "for" mange streetmeet og er ennå litt for tidlig spør du meg.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Kjørte forbi Shell i går kveld, og det var rimelig mange biler der. Synes det var mye fint der, jeg da. Streetmeet er jo for alle, selv om bilen din er skitten og ruller på vinterdekk :) Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Problemet er vel at alle disse treffene er uorganiserte, blir jo ikke noe treff av det, bare en litt høyere tetthet av rånebiler. Vi var jo endel som kjørte sørfra til Gjøvik istedet da. Nei, vi får jo se om det kan bli ett organisert treff på stoa en gang, men er vel tvilsomt at det blir godkjent slik som det holdes på nå. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Problemet er vel at alle disse treffene er uorganiserte, blir jo ikke noe treff av det, bare en litt høyere tetthet av rånebiler.Vi var jo endel som kjørte sørfra til Gjøvik istedet da. Nei, vi får jo se om det kan bli ett organisert treff på stoa en gang, men er vel tvilsomt at det blir godkjent slik som det holdes på nå. Halve poenget med streetmeet er jo at det skal være uorganisert. Er jo slik det begynet, så synes det skal fortsette slik. Er ingenting galt med organiserte treff, for all del, men det er ikke "streetmeet" i mine øyne. Er fremdeles litt for tidlig mener jeg. Samtidig synes jeg det å ha streetmeet på hvert gatehjørne, hver eneste helg, ødlegger litt av sjarmen. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Noen som har bilder fra det eller ? Jeg fikk ikke reist ned dit, men kjenner en som var der. Å han sa at det var bra. han kjørte en standard grønn Audi 80 med 17", og ett helvetes anlegg! :D Noen som sån ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg