Magnum_pi Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by rdl FY faen at han en gang TØR å vise frem bilen! Hyunday med EVO6 vinge og påklistra Bensintank lokk, og ryggelys under fanger'n! Kanskje det er ironi-styling? Hvor er lexus-lyktene egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 hehe, det der er vel den som står og råner på essoen v/vestkanten hver kveld... er jo greit å få en dose humor når en kjører forbi der:D skikkelig bad-ass han der... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Dere skulle sett den Alu vingen han hadde før. Så ut som en handle vogn :D Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 er det egentlig så mangen gule 300? Er litt skuffet over at ikke flere fra forumet kom for å hilse. Men jaja. :) Var stilig bilexpo. Mye bedre enn den første. Noen som var på festen senere? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Det står respekt av Hyundaien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by RaCk er det egentlig så mangen gule 300? Er litt skuffet over at ikke flere fra forumet kom for å hilse. Du kom akkurat da vi skulle gå også var det jo et hav av folk rundt bilen din, så jeg var ikke sikker på hvem du var inni der. :D Men neste gang gjør jeg meg vel til kjenne, hehe Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Andy156 Du kom akkurat da vi skulle gå også var det jo et hav av folk rundt bilen din, så jeg var ikke sikker på hvem du var inni der. :D Men neste gang gjør jeg meg vel til kjenne, hehe Kom litt sent ja. Men bedre sent enn aldri. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Noen som likte kadetten da? Vant nå 5k på den Bare så det er sakt, det er samme eier på den og skylinen..... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by rdl FY faen at han en gang TØR å vise frem bilen! Hyunday med EVO6 vinge og påklistra Bensintank lokk, og ryggelys under fanger'n! tøft at han skiller seg ut blandt andre. Det samme gjelder deg. Egentlig har du og han en ting til felles. Dekortrim,vinge og lys f.eks. 2 biler man sjelden finner med styling. Bilen vekker oppsikt og får folk til å trekke på smilebåndet, men kanskje det er meningen oxo. Da har iallefall han oppnådd det han ville;) All ære til han med Hyundai`en som gjør noe utenom det vanlige:) RESPEKT! Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Jeg glemmer aldri første gang jeg så denne hyundayen, jeg holdt på å kjøre av veien opptil flere ganger, først fordi jeg så den, så fordi jeg knakk sammmen av latterkrampe og så fordi jeg så den i speilet etterpå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Man fortjener ikke mye respekt når man kjøper seg en hyundai as. Den bilen er jo spesiallaget til gamle damer som liker å svi clutch:D Jeg hadde helr brukt pengene mine på noe annet.... Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Den går her jeg bor...Det er Ast som har hatt fingra i den....Den er så forpult støgg,den som har satt på klistremerkene må jo være braindead for det ser faen meg ikke ut bobler og skeivt!!! Og den Aluvingen den hadde før var jo HÅPLØS!! Hater den bilen noe innmari! Noen som vet om det er kommet flere bilder enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Jostein Den går her jeg bor...Det er Ast som har hatt fingra i den....Den er så forpult støgg,den som har satt på klistremerkene må jo være braindead for det ser faen meg ikke ut bobler og skeivt!!! Og den Aluvingen den hadde før var jo HÅPLØS!! Hater den bilen noe innmari! Noen som vet om det er kommet flere bilder enda? Visst du greier å irritere deg så mye som du gjør pga en dum bil så må du ha seriøse problemer:rolleyes: :) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Lars Visst du greier å irritere deg så mye som du gjør pga en dum bil så må du ha seriøse problemer:rolleyes: :) Tror helst han irriterer seg over andres problemer... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 denne bilen var faktisk den morsomste. Syk stor NOS i bagasjerommet :) Huyndai'n var litt kul da. men hvem gidd å style en stygg accent? 75hk i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg