Gjest Jostein Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Rolla_RS Der har du han. HaHA. Det må være det dummeste jeg har sett i hele mitt liv. Lurer på hva han tenkte på. Klarer ikke å la være å le når jeg ser det bilde. HiHiHaHaHoHo. Dritkul :D Hva faen er morsomt med det da!!Kanksje det ikke ser så veldig bra ut,men han trenger det jo!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Jostein Hva faen er morsomt med det da!!Kanksje det ikke ser så veldig bra ut,men han trenger det jo!! Trenger det? Klarer ikke helt å se for meg at noen kan mene at det der ser bra ut. Men det er min mening. Han kan pynte bilen med julepynt for min del. Men det kommer fortsatt å være morsomt. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 på en bra dag klarer han 0-100 på 16 sekunder :D toppfart? maks 165kmh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Rolla_RS Trenger det? Klarer ikke helt å se for meg at noen kan mene at det der ser bra ut. Men det er min mening. Han kan pynte bilen med julepynt for min del. Men det kommer fortsatt å være morsomt. (psst Ironi) Det den bilen TRENGER er vel en tur på Dynga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk på en bra dag klarer han 0-100 på 16 sekunder :D toppfart? maks 165kmh... Har da hørt rykter om at den klarer 172kmh,i fritt fall såklart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk på en bra dag klarer han 0-100 på 16 sekunder :D toppfart? maks 165kmh... Sludder og pølsevev! Det villdyret der skal visstnok rase fra 0 til 100 på rundt 13 sekunder. Og ifølge speedometeret så gir den seg på omtrent 175 :peace: ...riktignok er det UTEN vinge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Walter_Melon Sludder og pølsevev! Det villdyret der skal visstnok rase fra 0 til 100 på rundt 13 sekunder. Og ifølge speedometeret så gir den seg på omtrent 175 :peace: ...riktignok er det UTEN vinge... Hva kan brukes til å taue han opp til 150 da? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Walter_Melon Sludder og pølsevev! Det villdyret der skal visstnok rase fra 0 til 100 på rundt 13 sekunder. Og ifølge speedometeret så gir den seg på omtrent 175 :peace: ...riktignok er det UTEN vinge... Det er en LS 1,3 vi snakker om. Utrolig vist den klarer 13 sekunder. Ein ting er sikkert, man skriver ikke med stor skrift ACCENT LS 1,3 på bilen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk Ein ting er sikkert, man skriver ikke med stor skrift ACCENT LS 1,3 på bilen sin. Jo han gjør;) Men det er tross alt bedre enn at han hadde skrevet Accent 5,4... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by RaCk er det egentlig så mangen gule 300? Er litt skuffet over at ikke flere fra forumet kom for å hilse. Men jaja. :) Var stilig bilexpo. Mye bedre enn den første. Noen som var på festen senere? Hehe, det var vel ca 20stk der. Kun essokickers. Var du der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 jada. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk men hvem har en Nissan Skyline GTR med knust frontlykt?? har du en skyline skal den se strøken ut, var litt fuckt frontfangeren også... Fangeren fikk ihvertfall hard medfart etter kjøringen på eikås....rå bil uansett og lyden er jo bare helt vidunderlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by RaCk jada. :) fint, mye bra musikk da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by erikk fint, mye bra musikk da eller? Bra musikk? hehe. ;) Fyrte nå opp det jeg hadde i bilen jeg. :) Rosa helikoper og slikt for å plage folket. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by RaCk Bra musikk? hehe. ;) Fyrte nå opp det jeg hadde i bilen jeg. :) Rosa helikoper og slikt for å plage folket. ;) var du utenfor du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg