Gå til innhold

Er M rådene bedre fremfor H Råde?

Ranger emnet

Sailorboy

Anbefalte innlegg

heisann

har hørt ein plass at det er noen svensker som kjører med noen veivstaker som blir kjørt opp mot 700hk, og veier nesten 950g

og eg meiner eg leste at dessa var M profil...

er desse såååå sterke?

hva er den sterkeste råden? H???

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med 700 hester skrev Jens Gustafson ja. Det fungerer sikkert på en optimalt bygd motor som kun går 402 meter av gangen, det skrev han også. Antydning til motorbank eller litt høyt mottrykk og du har et hull i blokka.

En H profil råde fra feks SPM vil tåle mye mer juling, og det er ikke dumt. Da har du mer å gå på og mye større driftsikkerhet.

http://www.300power.com

http://www.teamsideways.com

Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sies vel at spm rådene er temmelig jamføre med volvo's M stake.. i tillegg er det uhorvelig med eksempler på folk som må begynne å mekke på spm stakene for å få de sammen, men for all del, prisen er i det minste fin da!

Dette er ikke sant..... SPM rådene fungerer fint de... Var noen som var feil tillmålt ja! Men de som oppdaget dette fikk vel ordnet opp i det, med nye råder! Nå måler parner selv opp rådene før levering mener jeg å ha hørt han si!

Har ALDRIG hørt noen kjørt av en parner råde eller noen annen H-råde heller for den del (PGA råden i seg selv).

Men skal også sies at jeg ikke har hørt noen kjørt av en M-råde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sies vel at spm rådene er temmelig jamføre med volvo's M stake.. i tillegg er det uhorvelig med eksempler på folk som må begynne å mekke på spm stakene for å få de sammen, men for all del, prisen er i det minste fin da!

drøyt og si..

volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider