Gå til innhold

Min 1965 VW T2 Splitwindow Pickup *Rat Look Prosjekt*

Ranger emnet

240tic

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørte rykter om Centerline Auto Drag:

101086X.jpg

Forøvrig et valg jeg støtter fullt ut:thumb

Forresten, man kan ikke begynne å sette på store og breie hjul på denne typen bil. For det første, det passer ikke fysisk, og for det andre, det blir feil med tanke på stilen på bilen.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte rykter om Centerline Auto Drag:

http://www.daekimporten.dk/images/temp/101086X.jpg

Forøvrig et valg jeg støtter fullt ut:thumb

Forresten, man kan ikke begynne å sette på store og breie hjul på denne typen bil. For det første, det passer ikke fysisk, og for det andre, det blir feil med tanke på stilen på bilen.

De ser bra ut de, passer til en slik bil gjør de også.

Ok, skjønner skjønner. Har han gjort noe med den nå i helga eller? Ble vel ikke mye jobbing i går men...

Moped nå, men kommer bil om ikke lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Grattis med bilen. Ut av bildene ser den jo ganske "rett" og fin ut.

Ta rusta først og finn en "maskin" seinere. 1300 eller 1500 6 volt er billige...

Opprinnelig hadde denne bilen en 1500. Egentlig fin motor det. Er du sikker på at det er en 1200 som sitter i. 1500 kom i T2 i 63 mener jeg.

http://www.follovwklubb.no

Stemer nok ikke.. 1300 kom i 63. tror ikke 1500 kom før i 67. er det 6 volt, så er det 1200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, det var en sånn her på vårmønstringen i bergen.

han hadde sånn "bur" bak.. rat-look den også.

når jeg har fått internett hjemme (kanskje i kveld!), så skal jeg vise deg bilde til inspirasjon :-)

Når jeg tenker meg om, er det faktisk noen bilder her:

http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=1279.msg14684#new

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

står 2 stykk sånne i skogen her.. en ligger på sida så ramma har vridd seg og den andre har nesten grodd fast står en opel olympia der å som halve taket er klemt ned på og fronten henger utta for en liten skråning så den har bøyd seg:P:cab

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider