Sandmo Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ja var det jeg tenkte på. Ser det stort sett hver morgen :) Selv om jeg er i tåka :) hehe.. Hehe :) Du er langt fra alene når det gjelder å være i tåka... Må vel nesten se etter deg da :) Kjører til vanlig ?? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 hahahahahahahahahahaahahaha, hvem SUUUUUPER-STØRSTE-Klovnen dro i vegge bak og la igjen masse delere og knust glass på esso i kveld ca rundt kl 1.00??????? beste jeg har sett på LENGE, skulle vært filma!!! meterlange bremsespor rett i veggen, masse lakkrester/gummirester på veggen og svarte striper flere meter bortover veggen. DU ER DEN STØRSTE KLOVNEN SOM SKULLE HATT MEDALJE!! angrer grenseløst på at jeg ikke så akkurat da det smalt!! dere andre her, det er mange som gir på litt ekstra bortover esso-sletta, så i enden går det en 90-graders sving rett ut forbi vaskehallen under taket på esso. Så skal man bremse ned, hvis man har litt følelse med bilen, eller ikke vil drite seg ut. Men denne klovnen presterte jo det sjukeste jeg har sett på lenge...han var visst en av våre nye landsmenn. L.O.L!!:ratatatat Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 hahahahahahahahahahaahahaha, hvem SUUUUUPER-STØRSTE-Klovnen dro i vegge bak og la igjen masse delere og knust glass på esso i kveld ca rundt kl 1.00??????? beste jeg har sett på LENGE, skulle vært filma!!! meterlange bremsespor rett i veggen, masse lakkrester/gummirester på veggen og svarte striper flere meter bortover veggen. DU ER DEN STØRSTE KLOVNEN SOM SKULLE HATT MEDALJE!! angrer grenseløst på at jeg ikke så akkurat da det smalt!! dere andre her, det er mange som gir på litt ekstra bortover esso-sletta, så i enden går det en 90-graders sving rett ut forbi vaskehallen under taket på esso. Så skal man bremse ned, hvis man har litt følelse med bilen, eller ikke vil drite seg ut. Men denne klovnen presterte jo det sjukeste jeg har sett på lenge...han var visst en av våre nye landsmenn. L.O.L!!:ratatatat kanskje det var han dere drft-r :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hehe :) Du er langt fra alene når det gjelder å være i tåka... Må vel nesten se etter deg da :) Kjører til vanlig ?? Kjører audi s4 jeg.. Mørk grønn. Den i avatar.. Er vel en del som har kjørt i veggen under esso gjennom tiden. Men skjønner ikke at det går ann. Kan jo ha god fart og enda bremse ned :) Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Lurer på om ikke jeg så deg i dag Grimmi? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Og i dag?? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Spotta en rød Nissan GT-R i dag, ved shell... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Du gjorde sikkert det :)Er jo ikke noen bil som er lik min i nærheten. Satt på vinterdekk eller? Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Du gjorde sikkert det :)Er jo ikke noen bil som er lik min i nærheten. Satt på vinterdekk eller? Har det vettu ;) Og blir nye lykter i mårra, så du får se om du kjenner meg igjen til uka:D Nice ride forresten;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Spotta en rød Nissan GT-R i dag, ved shell... Denne tenker jeg? Skulle i hvertfall komme denne uken og er sett nedi porsgrunn el noe i går http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?f=16&t=45613 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Det var nok den ja;) Heftig var den hvertfall!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Har det vettu ;) Og blir nye lykter i mårra, så du får se om du kjenner meg igjen til uka:D Nice ride forresten;) Takk takk. Skal prøve og hilse :) Har jo satt på vinterdekk jeg og :) Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Takk takk. Skal prøve og hilse :) Har jo satt på vinterdekk jeg og :) Hehe:) Da ses vi sikkert ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Takk takk. Skal prøve og hilse :) Har jo satt på vinterdekk jeg og :) Prøvde deg på en brei en i rundkjøringa i dag Grimmi?? ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hvem kjører en eldre grå BMW stasjonsvogn med tusenmetere bak grillen?? Blender meg bare jeg stikker hue ut av døra:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg