Tsxrace Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 hei lurer på hvordan å få av girkule og den greia man trykker inn får å ta av park bremsa og sette på? vurderte å kjøpe det som di har på mekonomen evt bilekstra MvH: Tsxrace:blunk: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ingen eller?:-( Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg kjenner ikke bilen din, men erfaringsmessig holder det å skru av girkula, det er mulig det sitter en liten skrue i den som går inn i stanga, og brekket tror jeg også det bare er å skru av på min. Er bare en klips under brekket.... Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Jeg kjenner ikke bilen din, men erfaringsmessig holder det å skru av girkula, det er mulig det sitter en liten skrue i den som går inn i stanga, og brekket tror jeg også det bare er å skru av på min. Er bare en klips under brekket.... tjaa men har prøvd å skrudd men sett bom fastalacocaina limt eller no? men takker før svar d:blunk: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hmmm ... du sir alrdi vilken bil det er du har ... er det en Ascona C 1,6s fra 1984 me automat du har da ? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 hmmm ... du sir alrdi vilken bil det er du har ... er det en Ascona C 1,6s fra 1984 me automat du har da ? automat? gal?:hvaskjera nei har manuell:tannløs: :yodude: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg