Skyline_401 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 der skal Retur slangen til Turboen inn , er dette orginalt? lurer på hvordan det festes org, på nå blir den bare dyttet inn å tar på litt guffe så det ikke lekker.. det er jo helt feil , om noen har noen Innspill på hva jeg kan gjøre? eller hva som er orginalt.. Motoren er b230et Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symphony Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 På min B230at går nå oljereturen inn i bunnpanna.. Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 På min B230at går nå oljereturen inn i bunnpanna.. AT ja , dette er jo en ET, men det går ikke ned i bunnpannen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
captainvolvo Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 orginalt går det et metalrør med en liten o-ring på i enden inn der såvidt jeg husker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 orginalt går det et metalrør med en liten o-ring på i enden inn der såvidt jeg husker Denne du mener med en O-ring, men når jeg dytter den inn , så sitter den ikke godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Den sitter ikke godt nei, men det er da heller ikke noe særli med trykk der. Det du kan gjøre er: Drei ei messing hylse som passer i holet med spor til o-ring (ikke orginal o-ring). Så finner du en Loctite lim som tilfredstiller kravene om temperaturen som oppstår der, smør det på og bank den nedi. Det kommer ikke til å lekke om det vil en gang! Så lager du til noe på turboen med en slange som går ned på den hylsa du har dreid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Det du kan gjøre er: Drei ei messing hylse som passer i holet med spor til o-ring (ikke orginal o-ring). Så finner du en Loctite lim som tilfredstiller kravene om temperaturen som oppstår der, smør det på og bank den nedi. Det kommer ikke til å lekke om det vil en gang! Så lager du til noe på turboen med en slange som går ned på den hylsa du har dreid. faen jeg tok jo patent på den der jeg!;) heh neida, kst90, kan kikke litt i ei av de siste sidene i tråden min, der er det noen bilder fra bår jeg bytta snurre på min, da dreide jeg en sånn, funker som fan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 faen jeg tok jo patent på den der jeg!;) heh neida, kst90, kan kikke litt i ei av de siste sidene i tråden min, der er det noen bilder fra bår jeg bytta snurre på min, da dreide jeg en sånn, funker som fan sånn går det ann å lage ja.. har dreimaskin så da går det .. tok du noe mål av den ? om du har innvendig tall osv men du dytta slangen inn i "hylsa" blir den værende der da? eller går det vel ann å gjenge den opp innvendig i det lille hode å gjenge den andre "tappen" på retur slangen da sitter den vel godt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symphony Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 AT ja , dette er jo en ET, men det går ikke ned i bunnpannen. ja der ser du, lære nye ting heile veien her eg, kjekt for meg det... Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg