Gå til innhold

Denne bilen var veldig "kul" .......

Ranger emnet

1984GTD

Anbefalte innlegg

Surfet litt på ebay og kom over denne:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-Golf-volkswagen-gti_W0QQitemZ290096184993QQcategoryZ15292QQrdZ1QQcmdZViewItem

Golfen er sikkert et bra bygg, men de som bygget den eier ikke stil/smak/respekt for seg selv!

Motor og drivverket ser ut til å være snadder, gi det til meg. Men glassfiber-toppen og lakkeringsjobben med flammer, sølv, svart og rødt blir bare så nasty.

Bilen oser av penge-forbruk og mange mekke-timer. Men jeg ville ikke blitt observert i denne bilen hvis de hadde betalt meg for å være sjåfør. Hadde de kastet den etter meg hadde jeg tatt drivverket, og kastet tilbake resten. Grøss og gru for en fæl "pimp my ride" wannabe stil.

Noen her som legger inn bud på den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen var pent gjennomført og jeg hadde da kjørt den med glede sånn som den ser ut.. smaken er som baken og den er delt i to.. 15000 for bilen er da ikke så ille men det koster da litt å få sendt den over da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfet litt på ebay og kom over denne:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-Golf-volkswagen-gti_W0QQitemZ290096184993QQcategoryZ15292QQrdZ1QQcmdZViewItem

Golfen er sikkert et bra bygg, men de som bygget den eier ikke stil/smak/respekt for seg selv!

Motor og drivverket ser ut til å være snadder, gi det til meg. Men glassfiber-toppen og lakkeringsjobben med flammer, sølv, svart og rødt blir bare så nasty.

Bilen oser av penge-forbruk og mange mekke-timer. Men jeg ville ikke blitt observert i denne bilen hvis de hadde betalt meg for å være sjåfør. Hadde de kastet den etter meg hadde jeg tatt drivverket, og kastet tilbake resten. Grøss og gru for en fæl "pimp my ride" wannabe stil.

Noen her som legger inn bud på den eller?

Nå pleier ikke golferne å ha så mye stil heller da..

Kjører dritbiler som tikker, ryker, lukter og trekker i feil ende..

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikanere..

Jeg regner med at du vet at 90% av fine Golfer er fra USA? De typiske German/Eurolookerne er ikke fra Tyskland, Belgia og Nederland lengre, heller Storbritannia og USA. Det er faktisk mellom-Europeere som pleier å hive veldig mye penger for å lage veldig lite pene biler. Men dette visste du vel.

Kunne blitt en fin lekebil, G60 og hele pakka.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider