titus41 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hvor kan man lovlig øve på drifiting slik at man ikke mister lappen og slikt... har meget lyst til å satse på denne sporten selv med ekstremt lite penger i lommeboken. men som sakt topic hvor kan man øve på drifting uten at det skal være på rudskogen i juni og ting som må være arrangert med 900 folk ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 det er en del trackdays ila året, mindre treff med masse kjøring. regner med at du kommer på skogen 14 april? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CypaH Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Er en parkeringsplass borten for cc i drammen som vi har lov og slenge og leike oss på.. Står aldri noen parkert der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Er en parkeringsplass borten for cc i drammen som vi har lov og slenge og leike oss på.. Står aldri noen parkert der.. Da må jeg bare spørre: Hvem har dere lov til det av? Polisen?:boxing Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 det er en del trackdays ila året, mindre treff med masse kjøring.regner med at du kommer på skogen 14 april? ja får da kanskje håpe på det .. rudskogen den 14 april sa du? må nokk si at jeg er veldig uerfarn drifter i forhold til de som kommer ditt da tenker jeg ! Men back to topic fikk fortsatt ikke noe endelig svar. er litt synd at vi må trene på treff egentlig og ikke ha som et eksempel en dag der 10 stk forteller om erfaringer og kunnskaper og noen times kjøring med å utforske litt? vil ærlig si at man vil bli bedre bak rattet etter overherkelse av sin egen bil :) :titties: :boxing Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Kommer nok mange uerfarne dit, inkl. meg. Aldri kjørt på bane og nettopp fått ny bil. Kom deg på treff. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 det du kan gjøre er og starte med Autoslalom, eller som sagt dra på de mindre treffene, bil mekanikere, tpc, japsetreffet +++ øvelse gjør mester Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CypaH Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Da må jeg bare spørre:Hvem har dere lov til det av? Polisen?:boxing Lov av politi og bystyre. sånn at folk kan herje fra seg i steden for og gjøre det på veien.. Det var noe som ble søkt om for et års tid siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Lov av politi og bystyre. sånn at folk kan herje fra seg i steden for og gjøre det på veien..Det var noe som ble søkt om for et års tid siden.. Så dit kan man bare dra og burne og slædde å herje så mye man vil uten å være redd for politiet? hmm skeptisk. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CypaH Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Så dit kan man bare dra og burne og slædde å herje så mye man vil uten å være redd for politiet? hmm skeptisk. Nei det er nok ikke uten grunn at det er svarte spor over hele plassen der.. Er altid noen som er og holder på der.. Masse rånere der også.. Aldri hørt om noen sak med politiet eller noe.. Og etter hva jeg vet så skal det være lovlig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Er da ikke verre enn å stikke innom å snakke med politisjefen. Hørtes ut som et smart tiltak Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Supraguy, om du skal kjøre.. hvem skal ta bra bilder av oss andre da?? Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Nei det er nok ikke uten grunn at det er svarte spor over hele plassen der.. Er altid noen som er og holder på der.. Masse rånere der også.. Aldri hørt om noen sak med politiet eller noe.. Og etter hva jeg vet så skal det være lovlig.. :) Skeptisk på om det er lov i fjordparken selvom det er mange som holder på der, men at politiet ikke alltid gidder å bry seg så altfor mye kan være. Men vil nå ha det svart på hvitt om jeg skal tro det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Supraguy, om du skal kjøre.. hvem skal ta bra bilder av oss andre da?? Hehe, takk. :) Nok av fotografer her nå tror jeg. Vi får håpe de ikke bare tar bilde av japse bilene. ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fukaniso Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Nei det er nok ikke uten grunn at det er svarte spor over hele plassen der.. Er altid noen som er og holder på der.. Masse rånere der også.. Aldri hørt om noen sak med politiet eller noe.. Og etter hva jeg vet så skal det være lovlig.. :) Mulig det har blitt lov å holde på der borte i løpet av det året som har gått.. Men i fjor vinter var det ihvertfall ikke lov.. Da var politiet innom jevnlig for å sjekke at ingen kjørte.. Men tror ikke politiet er første man skal spørre om noe sånt. Gå heller til eieren av plassen for å høre om det er mulig å bruke plassen der til det, og få dem til å kontakte politiet for å si at dere har fått lov. Men er synd at dem har sperret av mye av området.. Blir liksom så mye mindre å leke (erhm.. Trene selvfølgelig..) på :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg