Gå til innhold

Min A4 1.8T - Eksosmodifisering

Ranger emnet

SofaPute

Anbefalte innlegg

Simon's har sånn opplegg. Egen potte med hull på siden som lar deg sette på en ekstra potte på høyresiden av bilen.

Det er jo en løsning, men da vil det bare ryke fra en side ;)

sjekket med svendsens-eksos igår.

De kan bygge en ny bakre potte for ca 6000kr, da får jeg doble rør på hver side :)

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får av dørtrekket foran for å bytte høyttalere?

har søkt forumet og google , finner ingen ting :(

Står i FAQ tråden :P

Q: Hvordan fjerne dørtrekkene på B5?

A: Det er 4 skruer som må fjernes. Det sitter en på hver side av trekket helt øverst. Og de siste to skruene sitter på innsiden av dørhåndtaket, her må du fjerne et plastdeksel for å komme til skruene. Når du så har løsnet alle skruene tar du tak i trekket og løfter det litt opp til du kjenner at det løsner så bare drar du det vekk fra døren. OBS! Husk på at det sitter en vaier til dørhåndtaket, ledninger til høytalere, automatiske vinduer og sidespeilene der. Så ikke dra den for langt ut.

For å montere trekket gjør du bare det samme i motsatt rekkefølge: Koble til ledninger og vaieren, pass på at pinnen til dørlåsen kommer inn i hullet sitt så bare dytter du på plass trekket og skrur fast skruene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw;

hvorfor ser jeg deg ikke på Shell i strømmen?

Ta deg en tur utover kvelden da :)

Hehe, var moro å henge der første 2 månedene etter jeg fikk lappen, også er det ikke sååå kult å stå der med de felga som sitter på bilen nå (dem ser helt jævlige ut), gleder meg til jeg får de nye :P

Men jeg kan sikkert ta en tur innom hvis det ikke blir fylla i kveld =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
fin fin bil du har fått deg der :) hvis du vil ha "dump" lyd så kan du ta av det ene røret før luftfilteret som går frem til fronten :D blir pen lyd av det, mens du venter på konfilter så er jo det en grei løsning

:)

har et konfilter nå, men ble bare midlertidig løsning fra torshov.

engangs filter til kr 299..

oG JA , jeg ble skuffa over lyden :P

Joachim

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Åpent green filter lager fin fin lyd.

Jeg skal ha det.

Men de var utsolgt på torshov.

får sjekke idag om de har fått det igjen :D

skal montere turbotrykkmåler etterpå og ^^

btw,tror ikke vi har samme farge. ser litt sånn ut, men din er mer lilla enn min.

Joachim

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider