Gå til innhold

Min A4 1.8T - Eksosmodifisering

Ranger emnet

SofaPute

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Her er et par bilder av bilen med nye felger.

synes det ble mye bedre enn rs4 2 felgen.

Ja det er polish på gummin på ene felgen, vanskelig å få bort.

eneste som irriterer meg er høyden på bilen nå.

blir et justerbart senkesett innen kort tid

CIMG0703.jpg

CIMG0704.jpg

CIMG0706.jpg

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Garret kulelager turbo GT2560R (kjent som GT28R før) god for 300+ hk, manifoil, 3"downpipe, InterCooler KIT, Viper resirk ventil og 4.0bar bensintrykkregulator. Pluss endel sveising også må jeg ha noen eksos deler i 3" som kommer på ca 2k. Pris på alt er hemmelig enda.. Driver å søker opp noen som kan lage riktig chip til det oppsette eller kanskje datasprut.. Hmmm.. hehe

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garret kulelager turbo GT2560R (kjent som GT28R før) god for 300+ hk, manifoil, 3"downpipe, InterCooler KIT, Viper resirk ventil og 4.0bar bensintrykkregulator. Pluss endel sveising også må jeg ha noen eksos deler i 3" som kommer på ca 2k. Pris på alt er hemmelig enda.. Driver å søker opp noen som kan lage riktig chip til det oppsette eller kanskje datasprut.. Hmmm.. hehe

hemmeligheter er for sånne andre folk :P

hehe :D

men dettta blir spennende. og nei har ikke sovna, måtte ut å kjøre litt fort på motorveien (A)

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Et tips er å ta bremseveske, bumper shine eller tyre black på dekksidene. Ser mye bedre ut. Verste jeg ser (no offence, men mange som gjør det). -Vasker bilene og polerer og står på, mens dekksidene er helt matte..!

Og fjern skvettlappene:D Det hører til på rallybiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Bremsevæske kan vel ikke være noe særlig å ha på gummien vel? Det spiser seg iallefall gjennom lakk.

Det er gull. Det bil forhandlere bruker\brukte på utstilling av biler. Eneste som ikke er så bra er å få mye på slitebanen, da dette var 80 tallets beste triks for å få mye røyk ved "bøørning" :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider