Fjellvang Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Halloen! Har vurdert å gi 740 en overhaling til sommeren..VURDERT! I alle fall..Har ikke tilgang til noen garasje eller noen andre plasser og stå, så mitt alternativ er å lage en ved hjelp av plast..menmen..nok om det.. Hvor lang tid burde jeg regne med at jeg bruker på og pusse ned 740'en som er en sedan? Bilen har ingen større bulket, men noe små bulker på koffert lokket + rundt om på bilen. Hva trenger jeg? Hvor mye må jeg regne med at jeg kommer til å bruke på utgifter? Spakel+pussepapir++ Takker for positive tilbalemld..:pray P.S. Noen som har ca. pris hva det koster og få lakkert en bil som er ferdig pusset og ribbet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Tjo-hei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 ca.20000,-til 30000,-for lakkering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg