kimmi89 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hei hei ska ha kasse til en 10" subb på 800W passer denna kassa bra ?subben er en sony XSL100P5M http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=1622093.6365&pid=2442 Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hei hei ska ha kasse til en 10" subb på 800W passer denna kassa bra ?subben er en sony XSL100P5Mhttp://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=1622093.6365&pid=2442 Er ikke den subben der til båt? Jeg søkte litt rundt, men fant ikke noe kasseanbefaling til den. Jeg ville tro at den ikke trenger så stor kasse siden den er beregnet til båtbruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hehe, Sony selv kaller den faktisk en "undervannssubwoofer". Må være kraftige greier :D Sony oppgir "Quarts" (eh, Qts?) til 0.45 og VAS til 16.4. Bør passe godt i en relativt liten kasse med andre ord. Har ikke noe simuleringsprogram installert på denne maskinen, så jeg får ikke sett noe mer på det enn det :( I tillegg påstår de at den har "200W nominell UTGANGSEFFEKT"? Tror jeg må sende dem en mail til og få forklart dette her. Ikke minst hva Quarts er (selv om de oppgir dette til 1,136 liter) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 takker for litt hjelp :) ska ha den i båt :p Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Forhåpentligvis ikke UNDER vann :) Sendte en mail til Sony jeg, skal bli spennende å se hva de svarer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hehe nei ikke under vann :P Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Forhåpentligvis ikke UNDER vann :)Sendte en mail til Sony jeg, skal bli spennende å se hva de svarer... fått no svart hos sony enda ? :P Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Nop, kun en beskjed om at jeg vil få svar innen 24 timer. Jeg spurte forresten ikke om kassestørrelse, bare om alle de underlige opplysningene de gav om elementet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 hehe ja uki ;P men tror du det er en bra subb ? som donker bra :) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Forhåpentligvis ikke UNDER vann :)Sendte en mail til Sony jeg, skal bli spennende å se hva de svarer... Regner med du poster svaret her :) Venter i spenning... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Kimmi: dunk blir det nok, det viktigste spørsmålet er jo om du kan få noe som dunker BEDRE til samme eller lavere pris. Med mindre du allerede har kjøpt... For 1290,- (som er prisen på Bilradiospesialisten) får du nok ting som dunker mer ja; - Resonant Engineering SR15 til bare 8 kroner mer - Hertz ES 300 til en hundrelapp MINDRE - Fusion EN-SW15ES til TO hundrelapper mindre - Soundstream Picasso PCW-10 til fem kroner mer - Peerless Resolution 12 til en femtilapp mer - fire stk (!) dynaBel db-12 til to hundrelapper mer +++ Beemer: självklart! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 men er de til båt ? jeg må ha til båt Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hvor skal de monteres? Hvor mye sjøsprut o.l. vil de bli utsatt for? Kjenner flere som har hatt helt normale billigelementer i båt i flere år uten noe problem. Om du fremdeles er bekymret ville jeg heller kjøpt en billig RE til 6-700,- eller liknende og heller tatt kostnaden med å kjøpe ny OM den første skulle ryke. Da har du penger til en kasse øl også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 hehe :P men va anbefale du da ska ha den i båt kommer sikkert litt fukt å litt vann på den Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 hørt noe hoss sony enda eller ? :) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg