Gå til innhold

kasse til en 10"

Ranger emnet

kimmi89

Anbefalte innlegg

hei hei ska ha kasse til en 10" subb på 800W passer denna kassa bra ?subben er en sony XSL100P5M

http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=1622093.6365&pid=2442

- VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}

X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition

"If I go homeless can I sleep in your wheel gap?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei hei ska ha kasse til en 10" subb på 800W passer denna kassa bra ?subben er en sony XSL100P5M

http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=1622093.6365&pid=2442

Er ikke den subben der til båt? Jeg søkte litt rundt, men fant ikke noe kasseanbefaling til den. Jeg ville tro at den ikke trenger så stor kasse siden den er beregnet til båtbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Sony selv kaller den faktisk en "undervannssubwoofer". Må være kraftige greier :D

Sony oppgir "Quarts" (eh, Qts?) til 0.45 og VAS til 16.4. Bør passe godt i en relativt liten kasse med andre ord. Har ikke noe simuleringsprogram installert på denne maskinen, så jeg får ikke sett noe mer på det enn det :(

I tillegg påstår de at den har "200W nominell UTGANGSEFFEKT"? Tror jeg må sende dem en mail til og få forklart dette her. Ikke minst hva Quarts er (selv om de oppgir dette til 1,136 liter) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis ikke UNDER vann :)

Sendte en mail til Sony jeg, skal bli spennende å se hva de svarer...

fått no svart hos sony enda ? :P

- VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}

X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition

"If I go homeless can I sleep in your wheel gap?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis ikke UNDER vann :)

Sendte en mail til Sony jeg, skal bli spennende å se hva de svarer...

Regner med du poster svaret her :)

Venter i spenning...

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kimmi: dunk blir det nok, det viktigste spørsmålet er jo om du kan få noe som dunker BEDRE til samme eller lavere pris. Med mindre du allerede har kjøpt...

For 1290,- (som er prisen på Bilradiospesialisten) får du nok ting som dunker mer ja;

- Resonant Engineering SR15 til bare 8 kroner mer

- Hertz ES 300 til en hundrelapp MINDRE

- Fusion EN-SW15ES til TO hundrelapper mindre

- Soundstream Picasso PCW-10 til fem kroner mer

- Peerless Resolution 12 til en femtilapp mer

- fire stk (!) dynaBel db-12 til to hundrelapper mer

+++

Beemer: självklart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal de monteres? Hvor mye sjøsprut o.l. vil de bli utsatt for? Kjenner flere som har hatt helt normale billigelementer i båt i flere år uten noe problem.

Om du fremdeles er bekymret ville jeg heller kjøpt en billig RE til 6-700,- eller liknende og heller tatt kostnaden med å kjøpe ny OM den første skulle ryke. Da har du penger til en kasse øl også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider