ePiFaNT Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Som sagt; kjøp deg et billig Resonant Engineering-element og bruk resten av pengene på øl eller spar dem i tilfelle elementet skulle ta kvelden, selv om jeg tviler. Har ikke hørt noe fra Sony ennå. Ikke kan de gi riktige opplysninger og ikke kan de holde sine egne svarfrister... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 uki men en billig subb du vil anbefale da ? rundt 600kr fant en http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=1622093.6365&pid=1862 Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 uki men en billig subb du vil anbefale da ? rundt 600kr fant en http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=1622093.6365&pid=1862 Jeg vil si Epifant har et godt påeng! Skaff deg en billig RE sub! For eksempel Resonant Engineering RE10. Det koster 498,- på Morel.no Disse subbene fungerer bra faktisk iht. prisen! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 dunker de bra for vil ha litt bra bass hører på techno hehe :P åsså skulle jeg hatt ei billig kasse fra samme plass men det var ikke så bilige de som var på morel.no for 100 kr mere så får jeg jo den http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=1622093.6365&pid=1862 vet ikke om den er bedre mn Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Kommer helt an på hva slags forsterker du skal drive den med og hvor god jobb du gjør med kassebygging og installasjon det ;) Med en forsterker som er kraftig nok og mates med nok strøm, samt en solid montering i en korrekt kasse kan du få endel dunk. Men du må uansett ha i bakhodet at 1. folk har forskjellige meninger om hva som er "dunk", noen mener dypbass, andre mener midbass 2. du har et relativt billig element. En Lada går ikke like fort som en Ferrari. 3. Jo mer "åpent" dette skal plasseres i båten, jo mindre dunk vil du få. Det er en grunn til at man får MYE bass fra små elementer i små biler, mens man må opp i en hel gjeng stackede 18-tommere om man skal fylle opp et stadion. I en båt har du ingenting som "holder" på lyden, derfor forsvinner lyden mye lettere ut av båten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 har en 500w 2 kanals forsterker å ska kjøpe kasse Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 er det uscarvor forsterkeren du har skafa deg? 500w 2kanaler? Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 er det uscarvor forsterkeren du har skafa deg? 500w 2kanaler? Haha satt å tenkte på det samme:P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 nei er en ultimate T3 2300 va tror dere om den Swiss Audio SW101W (2x4Ω) da ? får jeg no bedre til samme pris eller litt mindre ? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Denne? Som sagt ville jeg nok gått for et RE-element, men Swiss-elementet er nok ikke det verste kjøpet du kan gjøre. Om dette skal monteres i en relativt åpen båt ville jeg forresten vurdert å kjøpe et større element, gjerne en femtentommer. Mer følsomhet og mer trøkk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 ja er den forsterker'n ja, men på morel så hadde de ikke så billig kasse å jeg ska kjøpe kasse så vil ha en billig en, men jeg har ikke så peiling på anlegg men vil ha noe som trøkker bra har ikke nødt til å være 10" men ikke større en 12" båten er en selco 14fot Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Hvorfor ikke større enn 12 tommer? Som sagt vil du ikke få voldsomt mye trøkk ut av en 10-tommer når du ikke har noen form for kabin, så jeg tror nok en 12-tommer bør være et minimum. Du kan jo plassere kassen under "dashbordet" mellom setene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 er ikke så god plass ska vær litt plass til de som sitter bak å men trenger ikke trøkke så veldig bra bare så jeg har god bass va vil du anbefale av RE-element, Swiss-elementet og Audiobahn-element da ? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Resonant Engineering RE12. Mer membranareale, dobbelt så mye slaglengde og sannsynligvis like lettdrevet. Og bare 3 kroner dyrere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 men hvor mye watt er de på da ? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg