staedtler Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hele innsiden av bakhjulet er helt innsmurt med noe og hver gang jeg stopper renner det ned og lager store merker på bakken . Hvordan fikser jeg det ? Audi 91(gamletypen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hele innsiden av bakhjulet er helt innsmurt med noe og hver gang jeg stopper renner det ned og lager store merker på bakken . Hvordan fikser jeg det ? Audi 91(gamletypen) Som sagt før, så må du komme med noe litt mer informativt, og et bilde skader aldri. Det sier mye mer enn du klarer å forklare:) Det kan være olje fra et lager? Skum i dekket? Møkk? Fett? Og det er vel snakk om en audi 90 type 85 da? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staedtler Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 har desverre ingen kamera tilgjengelig . Men det er vel ikke så vanskelig å forestille seg at dekket er helt vått på innsiden og at det renner ned noe som ligner på olje hver gang jeg stopper . Har ikke vært regn her på dager så .. jeg tok hånden bak og det virker som om det kommer fra en knott festet til bremsen eller noe sånt ... Ser at inneholdet i bræmsevæskebeholderen har minket til under minimum . Bilen er en av de siste som vart laget av gamletypen, og det er en 91 modell. Begge modellene vart laget i 91 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 er sikkert en bremseslange som leker då, morkner med åra Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staedtler Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 er sikkert en bremseslange som leker då, morkner med åra Jeg hadde den på verksted for 2 måneder siden fordi bremsene forsvant helt. Og da va beholderen helt tom. men de fant ingen lekasje selv om de hadde bilen i flere dager . Det ser ut at jeg kanskje har funnet kilden da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ej sa det kunne vær det ja, merkeli et verkstad ikkje he sett det, men ta garasjegjekken din gjekk opp skru av hjule å studer litt å ta litt bilder du Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Er vel mulig at selvebremsesylinderen lekker, eller tilkoblingen på denne, osv. osv. osv. Kan være så mangt, men noe med bremsene virker det helt klart som det er. Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg