Gå til innhold

Effektanlegg tilf Golf 3 TDK

Ranger emnet

Terjeask

Anbefalte innlegg

Noen der ute så anbefale et effektanlegg te ein 94.modell tdk? :D

Type effektanlegg kan du ikke ha på diesel, får ikke noe effekt ut av det, diesel trenger motstand!!

2000 VW Golf 1.8T GTI

1993 VW Golf 1.9 TDK - 1998 Volvo V40 2.0T

1999 Audi A6 2.5 TDI - 1997 BMW 525 TDSA

1994 VW Golf 1.8 GL - 1996 Mitsubishi Galant 2.0 TD-I

1989 Audi 80 2.0E - 1996 Honda Accord 2.2i V-TEC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. har selv en golf 3 med TDK motor, jeg har fjernet midtre potte og kjøpt erstatningsrør i fra supersprint til TDI motor, og så har jeg ei VEGA potte bakerst med 2x90mm utløp. Syns ikke det ble no effekt-tap men, fikk i alle fall en grom lyd.. :D :blunk:

'06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI

'87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. har selv en golf 3 med TDK motor, jeg har fjernet midtre potte og kjøpt erstatningsrør i fra supersprint til TDI motor, og så har jeg ei VEGA potte bakerst med 2x90mm utløp. Syns ikke det ble no effekt-tap men, fikk i alle fall en grom lyd.. :D :blunk:

Grom lyd jeg vil ha :)

Tnx :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bra ut :)

Kor handla du da?

takk. :)

bakpotta, type VEGA kjøpte jeg på maxam-tuning.no, erstatningsrøret, type Supersprint kjøpte jeg på bilextra, men de har det på bsbildeler.no også. I mellom erstatningsrøret og bakpotta brukte jeg bare fleksi-rør. :)

'06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI

'87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1810666']Type effektanlegg kan du ikke ha på diesel' date=' får ikke noe effekt ut av det, diesel trenger motstand!![/quote']

Ehh... Hvorfor? Er jo med turbodiesel som med andre turbo biler... Frie luftveier.. Satte Effektanlegg på min, å blei merkbar forskjell.. Til det bedre. Ikke at en kan forvente noe ekstremt ut av å bytte eksos, men det gjør det hvartfall ikke værre!

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1810666']Type effektanlegg kan du ikke ha på diesel' date=' får ikke noe effekt ut av det, diesel trenger motstand!![/quote']

Dette gjelder forsåvidt jeg har skjønt sugemotorer, altså biler uten turbo!

Why didn't you fix it when you knew that was the problem?

En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider