CalibR Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Så en noe sjelden Chevrolet idag på Billingstadsletta i Asker. Chevrolet Kodiak. Går ikke mange av de i Norge. Å må spesialbestilles fra statene om man skal ha seg en sånn. Bilen hadde også tvillinghjul bak. Dette er en med plan. Jeg så en pickup. ***n jeg ikke fikk tatt noe bilde :blunk: Men anyways grom kjerre CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Så en kodiak i høst. Den er jo stygg da!! -Thelle- Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Så en kodiak i høst. Den er jo stygg da!! -Thelle- Er ikke direkte pen nei. Men spessiell. Tror de som kjøper seg en sånn kun er ute etter oppmerksomhet. Mye annet man kan kjøpe seg for en slik en Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 de er fete til tusen da:p Sto en på rud før, bergheim auto, veit ikke om den er der lenger jeg! Møtte den endel ganger rundt her! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg