Gå til innhold

Trondheim:Tydelig at det er blitt vårsesong..

Ranger emnet

vidder

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja, da ble jeg omsider tatt for noe når jeg ble stoppa. virket som politimann hadd en dårli dag:knock: . så har no mangel-lapp på for lav bil. målt t 5,5cm:P og for store dekk og felger,, og for lite klaring i hjulbuer fram.....:(

så får sje ka som bli jort, har egentlig lite lyst til og sette på annen senk. men 19" felgene får jeg ikke godkjent uansett.

så må vel vises med noe annet....

men blir ikke gjort noe med bilen før treffet på lånke uansett hehe:P

x-biler: VW golf 2

BMW E36

Opel Calibra, astra gsi og corsa

Audi TT,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da ble jeg omsider tatt for noe når jeg ble stoppa. virket som politimann hadd en dårli dag:knock: . så har no mangel-lapp på for lav bil. målt t 5,5cm:P og for store dekk og felger,, og for lite klaring i hjulbuer fram.....:(

så får sje ka som bli jort, har egentlig lite lyst til og sette på annen senk. men 19" felgene får jeg ikke godkjent uansett.

så må vel vises med noe annet....

men blir ikke gjort noe med bilen før treffet på lånke uansett hehe:P

Han hadde nok en rimelig dårlig dag ja. Ble stoppet samtidig som deg av samme politimann. Hadde prøveskilt på en rød supra og fikk beskjed om at hvis jeg ikke kjørte hjem med engang, ble jeg anmeldt for missbruk av prøveskilt, tap av førerkort og en rimelig stor bot:)

Fikk forklart meg med at bilen skulle selges så evt. kjøper måtte jo få seg en prøvetur. Han trodde heldigvis på meg og lot meg gå med en advarsel, men så han meg igjen skulle det bli andre boller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde nok en rimelig dårlig dag ja. Ble stoppet samtidig som deg av samme politimann. Hadde prøveskilt på en rød supra og fikk beskjed om at hvis jeg ikke kjørte hjem med engang, ble jeg anmeldt for missbruk av prøveskilt, tap av førerkort og en rimelig stor bot:)

Fikk forklart meg med at bilen skulle selges så evt. kjøper måtte jo få seg en prøvetur. Han trodde heldigvis på meg og lot meg gå med en advarsel, men så han meg igjen skulle det bli andre boller:)

d var ikke du som kjørte forbi biltema i en rød supra me prøveskilt i går eller i forigårs vel? :P syns jeg så en slik en der sjø

-RognanRacing-

1996 Audi A4 1.8

(X)1986 BMW 320i E30

(X) 1985 BMW 316 E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så han snakka me deg og ja.

hoff trur dem e superteknikkere å spesialista.

men nejda stokk dom. va ut sjøl å målte bila i går....måtte sje om d stemt me 6cm som dem notert den va høy.

æ målt å målt. kjørt bila fler plassa. å kom frem t 7-7,5cm

så bynt æ å tenk. d dem brukt for å mål va jo en spinkel letherman. å der bynne jo måle litt inn på skafte....assa ca 1-1,5cm...

så målinga dem ha jort e jo helt feil å på tryne...ikke rart dem kom frem t 6 da.

å ifølge mine tuv papira på d godkjente senkesette, så e bila mi godkjent 7cm høy!

x-biler: VW golf 2

BMW E36

Opel Calibra, astra gsi og corsa

Audi TT,

Lenke til kommentar
Del på andre sider