blikseth Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Er det noen som hvet om noen som skar kjøre rallycross junior til sommern og hva slags biler de eventuelt stiller opp med?? Hvet bare om to navn så det er vell litt snevert å kjøre nm med bare to stykker når de ikke får lov til å kjøre mot seniorene. Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 jeg veit om en.. sønnen til johny sandmo skal kjøre civic 1600 vtec.. driver å bygger på'n nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ja, det var han jeg å viste om og så skal kameraten min kjøre men blir det noen flere?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 stemmer, hørt fra heike da el?.. høre L Ø skal kjøre. blir feite saker det ass.. hørte greier om bilen også, men det holder vi kanskje kjeft om... detaljer på sandmo sin kommer heller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 jepp, har det. Bilen til L Ø blir vell ikke noe særlig mere utover det vanlig da. Men tror han fint kan henge med feltet Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 blir nok en konkuranse dyktig nok bil for å si det sånn:D men at han kanskje vil få stor konkuranse av sandmo har jeg trua på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 ja, han har vell gode folk til å hjelpe seg han å, men trur bilen til L Ø kommer til å gå godt i starten Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 han har vel det tenker jeg:D.. jaa L Ø har nok ikke no dritt trur jeg.. og med de folka som hjelper han kan det blir skikkelige saker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ingen som hvet om noen flere?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg