Gå til innhold

Jekken kolapsett - skade på Audi TT "kanal"

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JA, jeg er generelt litt uheldig.. Har altid vært det:)

Men grunnet til at det virker sånn er nok fordi jeg legger ut tråd om alle problem som dukker opp, ikke bra for ryktet på bilen min, men all hjelp er god hjelp.. Tviler på at alle forummedlemene her poster alle feila sine, men for meg er audi nytt så da blir det sånn...

Ikke bare du som er uheldig... Klarte å knekke bryteren som justerer sidespeilene igår jeg! DEN tålte ikke mye...alacocaina Håper du får årnings på skjørtet ditt :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting på TT'n som tåler mye syns jeg:D Mye hard plast, så knekker lett. Første dagen jeg hadde den knakk jeg de pinnene som holder dekselet så du ikke ser til i bagasjerommet på plass, så den ligger og slår:D Gleeeeder meg til og få finvær og garasje så jeg kan begynne og få orden på slike filleting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei man får ta i bilen med silkehansker gitt! Typisk at sånne småting knekker.. er jo ikke synlig for folk flest men er du som meg så irriterer du deg grønn over det! Skal RETT opp på Møller imorra å bestille ny bryter.. men da knekker jeg vel noe annet når jeg skal montere den :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...speil-justerings bryteren knakk jeg også i fjor. Var så vidt borti den men den ramlet rett av. Ikke dyre greiene, kostet vel rett i underkant av 500kr ferdig montert hos merkeverksted.

Hele mekanismen måtte da byttes bare så det er sagt.

Mattig - ABT - Forge - OSIR Design - BOSE - B&B Automobiltechnik - H&R - Falken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...speil-justerings bryteren knakk jeg også i fjor. Var så vidt borti den men den ramlet rett av. Ikke dyre greiene, kostet vel rett i underkant av 500kr ferdig montert hos merkeverksted.

Hele mekanismen måtte da byttes bare så det er sagt.

Ja jeg var ikke akkurat hardhendt med den selv så! Var å bestilte bryteren på Møller så jeg får den imorgen.. Kom på 421,-

Byttet gjør jeg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider