Gå til innhold

242 Racecar. prosjekt fra trøndelag!

Ranger emnet


espen_mg

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg satt på Bilen i dag, fy faen kor den gikk!!!!!

 

Lå som støpt i svingene! :)

 

Men var litt plaget med høy Oljetemp, var bare å kjøre rolig en liten stund :D

 

Takk for turen Trond :)

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

 

 

arti at du fikk en tur!!

 

vi må oppgradere ojlekjøleren, den er bare 13 rader.

 

helt sykt hvor den ligger på veien!

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Jeg satt på Bilen i dag, fy faen kor den gikk!!!!!

 

Lå som støpt i svingene! :)

 

Men var litt plaget med høy Oljetemp, var bare å kjøre rolig en liten stund :D

 

Takk for turen Trond :)

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

 

Hehe, ja den går bra selv om alt er heim-mekk.

Du ble ikke redd da?

Bra du ble fornøyd da.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke redd nei, er vel ikke så mye som kan skje de som sitter i 4-Punkt seler og bur:P

 

Grom bil:)

 

Den turen som satt prikken over I'n på turen!

 

Ble litt "Inspirert" kjøring hjem:)

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått at du fikk sitte på da Gunnar..men den gikk vell ikke bedre enn min? :roll: hehe.turen hjem i forgasserpanseren var vell ikke helt det samme ;) nå må det bare bli nytt år og nytt treff..skal dere gjøre noe med bilen i vinter da? :driving

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vi har den før turboen, men vi kjører jo ikke med åpen dump, så da er jo det liksom standard plassering da.

 

men man kan vel godt ha den etter turboen og etter en eventuell dump, altså der den står originalt på 240.

 

Da blir den stående på trykksiden, men er jo like mye luft som går igjennom fordi.

 

Men har ikke prøvd ut denne måten selv, men Trond har akkurat skrudd sammen vogna si, og han satte LMM på trykksiden. Om dette går bra, skal jeg også gjøre det samme.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vil si meg enig der...tru nok det er bedre for motoren. men da må du ha LMM rett foran spjeldet. altså der den står på en original F motor. å ha dump'en før LMM igjen. hvis ikke får du samme problem

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår