AndreLuddvik Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Heisann! noen som har erfaringer med dekk og felg forhandleren Tevo Dekk? http://www.tevodekk.no/ A.H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreLuddvik Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 :blunk: fikk ikke til sånn epost varsling, prøver igjen. sorry for "mange post".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 De har avdeling borti gata her, var der og la om til sommerdekk en gang. De gjorde det med en gang mens jeg ventet. Servicen var hvertfall upåklagelig her, greie folk! Vet ikke hvordan netthandelen demmers funker men tipper du får varene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreLuddvik Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 okei, bare en lite fugl som sa at meg at eg ikke burd kjøpe dekk og felger der, men men... hvis det viser seg at det ikke e sant så koffor ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg