turbo_boY Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Kunne jo bygge den opp slik som Reidar sin gamle Neon da, den var jo konge i 2002 eller når det var. Joa den var jo konge den!! Men liker egentlig ikke slike stor vinger og fangere til de grader! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 slik! Har da fått gjort litt smått i dag! Satt på ny skjerm foran! Dritt og ta av den altså;) Men gikk etter vært. Bilde: Så er det bare det siste store problemet da. Noe jeg ikke skjønner noe av! Hehe.. Bilde : de skal da altså site sammen! Men da må jeg skifte hele dritten! Er det en vanskelig jobb? så har jeg lakert det motor dekslet og starta på lister rundt hele bilen:P Så på veien igjen til uka får vi håpe:) Noen bilder: Slik vart bak fangern:P Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Nå er`n på veien igjen:P Var godt og bare sette seg inn og starte opp og kjøre:) Nå er det bare ett problem igjen:P det er og lakke skjerm og skifte dør:) Men det haster ikke! Ingen som veit om slik rød dør? Send PM. Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hjalp på stort, bare det å få lakkert de listene i blank svart ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Hjalp på stort, bare det å få lakkert de listene i blank svart ;) Gjorde det.. Endelig fått på listene også nå:P Hehe slenger med noen bilder jeg:) Slik blir den når je får sota rutene :P Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Gjorde det.. Endelig fått på listene også nå:P Hehe slenger med noen bilder jeg:) Slik blir den når je får sota rutene :P lurer på hvem som har senka denna tralla di jeg? glenn å jonasbilhandel a/s Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 da har je kjøpt meg Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 da har je kjøpt meg Meget phet og orginal takgrind;) Men ett spørsmål: Vanskelig å få av listene rundt bilen? og kordan gjør en det? Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Meget phet og orginal takgrind;)Men ett spørsmål: Vanskelig å få av listene rundt bilen? og kordan gjør en det? Mads. var ikke så veldig vanskelig! Jeg brukte bare en tynn skru trekker og løsna di.. Men er bare di på dørene som sitter limt med dobbel sidig tape:) så gikk ganske griet av! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 var ikke så veldig vanskelig! Jeg brukte bare en tynn skru trekker og løsna di.. Men er bare di på dørene som sitter limt med dobbel sidig tape:) så gikk ganske griet av!okok.... så alle de andre går lett av. Men kordan festet du de som hang med dobbelsidig tape igjen da?Skal hive blåe lister på min fra min gamle KRÆSJA neon på min blå;) Hellakkert;) Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 okok.... så alle de andre går lett av. Men kordan festet du de som hang med dobbelsidig tape igjen da?Skal hive blåe lister på min fra min gamle KRÆSJA neon på min blå;) Hellakkert;) tec 7 eller rutelim eller dobbeltsidig tape:) ikke så vanskelig:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 tec 7 eller rutelim eller dobbeltsidig tape:) ikke så vanskelig:)ja var ikke noe prob å få de av, men fant jo ut at listene framme og bak var jo integrert:S visste eg ikke, så det må det jo maskringstape på.. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 ja var ikke noe prob å få de av, men fant jo ut at listene framme og bak var jo integrert:S visste eg ikke, så det må det jo maskringstape på.. jupp måtte maskere bak og fremme på min også! Men gikk fort det da:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 jupp måtte maskere bak og fremme på min også! Men gikk fort det da:)jaja det er jo greitt... men spørs om eg treffer med fargekoden!:P Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 jaja det er jo greitt... men spørs om eg treffer med fargekoden!:P ja det spørs jo! men når jeg lakka pansre mitt i fjor sommer vart det så si likt! Veit du hvor farge koden står henn på neon egentlig?? Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg