Gå til innhold

Turbo_boy`s Chrysler Neon Proskjekt!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

det pleier å stå i motor rommet eller i døråpningene, men er denne bilen verdtg en lakkering av feks panser? NOPE! disse bilene blir jo nesten kondemnert bare det må skiftes frontrute! pass på xå du ikke plutselig blir med i en slik "vi deler bil med mange andre klubb" da disse blir stjelt iløpet av ca 15min! trenger jo bare å slå inn dørlåsen og skru av rattstamme dekslete, for så å vippe ut rattlås vire`n og så vri om tennings bryteren med en skrutrekker! blir

likle skuffet hvergang noen har prøvd å stjele en slik bil uten å klare det og jeg må fikse den, det er jo letter å stjele en slik bil enn det er å handle på butikken!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det pleier å stå i motor rommet eller i døråpningene, men er denne bilen verdtg en lakkering av feks panser? NOPE! disse bilene blir jo nesten kondemnert bare det må skiftes frontrute! pass på xå du ikke plutselig blir med i en slik "vi deler bil med mange andre klubb" da disse blir stjelt iløpet av ca 15min! trenger jo bare å slå inn dørlåsen og skru av rattstamme dekslete, for så å vippe ut rattlås vire`n og så vri om tennings bryteren med en skrutrekker! blir

likle skuffet hvergang noen har prøvd å stjele en slik bil uten å klare det og jeg må fikse den, det er jo letter å stjele en slik bil enn det er å handle på butikken!

Klart er denne bilen værdt det!

og om denne bilen er lett og stjele eller ikke spiller ingen rolle for meg! For blir den stjålet blir den stjålet. Derfor man har forsikring?? og jeg skal da vel ikke melde meg inn i noe "vi deler bil med mange klubb" .

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å poste i denne tråden i det heletatt? Du har jo bare søppel og dritt å melde om neon uansett, så hva er det som gjør at du ikke bare kan holde skikkelig kjeft, og pelle deg over i jordbruksreskaps-og-rånertråden med Volvo'n din, istdet for å være en brønnpisser i dette forumet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å poste i denne tråden i det heletatt? Du har jo bare søppel og dritt å melde om neon uansett, så hva er det som gjør at du ikke bare kan holde skikkelig kjeft, og pelle deg over i jordbruksreskaps-og-rånertråden med Volvo'n din, istdet for å være en brønnpisser i dette forumet???
EID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:iconsm

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa til deg her om dagen, takstativet ble supert ;) Mangler kun å fylle på med ting der nå ;)

Ellers tok jeg meg den frihet i forrige uke å "tegne" Neon din ved Coop`n på Lena:

Bildse000.jpg

Ikke værst ikke værst:P

Det er på nå:P ski og hele pakka:P bilder kommer i morra håper jeg:)

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Nå er jeg veldig nødig. er ingen som har ei dør at en Neon heme ve? Je trenger en dør før onsdag egentlig:) Ingen som har ?

Send Pm Eller noe hvis du har:) for den døra som satt der etter jeg kræsja vill ikke gå igjen lenger.. Men Men,,, Håper noen har en dør :) venstre side:)

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...