rennfahrer Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 det pleier å stå i motor rommet eller i døråpningene, men er denne bilen verdtg en lakkering av feks panser? NOPE! disse bilene blir jo nesten kondemnert bare det må skiftes frontrute! pass på xå du ikke plutselig blir med i en slik "vi deler bil med mange andre klubb" da disse blir stjelt iløpet av ca 15min! trenger jo bare å slå inn dørlåsen og skru av rattstamme dekslete, for så å vippe ut rattlås vire`n og så vri om tennings bryteren med en skrutrekker! blir likle skuffet hvergang noen har prøvd å stjele en slik bil uten å klare det og jeg må fikse den, det er jo letter å stjele en slik bil enn det er å handle på butikken! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 det pleier å stå i motor rommet eller i døråpningene, men er denne bilen verdtg en lakkering av feks panser? NOPE! disse bilene blir jo nesten kondemnert bare det må skiftes frontrute! pass på xå du ikke plutselig blir med i en slik "vi deler bil med mange andre klubb" da disse blir stjelt iløpet av ca 15min! trenger jo bare å slå inn dørlåsen og skru av rattstamme dekslete, for så å vippe ut rattlås vire`n og så vri om tennings bryteren med en skrutrekker! blir likle skuffet hvergang noen har prøvd å stjele en slik bil uten å klare det og jeg må fikse den, det er jo letter å stjele en slik bil enn det er å handle på butikken! Klart er denne bilen værdt det! og om denne bilen er lett og stjele eller ikke spiller ingen rolle for meg! For blir den stjålet blir den stjålet. Derfor man har forsikring?? og jeg skal da vel ikke melde meg inn i noe "vi deler bil med mange klubb" . Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 det pleier å stå i motor rommet eller i døråpningene, men er denne bilen verdtg en lakkering av feks panser? NOPE! disse bilene blir jo nesten kondemnert bare det må skiftes frontrute! pass på xå du ikke plutselig blir med i en slik "vi deler bil med mange andre klubb" da disse blir stjelt iløpet av ca 15min! trenger jo bare å slå inn dørlåsen og skru av rattstamme dekslete, for så å vippe ut rattlås vire`n og så vri om tennings bryteren med en skrutrekker! blir likle skuffet hvergang noen har prøvd å stjele en slik bil uten å klare det og jeg må fikse den, det er jo letter å stjele en slik bil enn det er å handle på butikken! Hvorfor gidder du å poste i denne tråden i det heletatt? Du har jo bare søppel og dritt å melde om neon uansett, så hva er det som gjør at du ikke bare kan holde skikkelig kjeft, og pelle deg over i jordbruksreskaps-og-rånertråden med Volvo'n din, istdet for å være en brønnpisser i dette forumet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Heeey:) Skjer jo noe vær dag her da:P (Nesten) Kommet litt lenger med den Rat Look;P Få på noe ski på torsdag:) hihi Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvorfor gidder du å poste i denne tråden i det heletatt? Du har jo bare søppel og dritt å melde om neon uansett, så hva er det som gjør at du ikke bare kan holde skikkelig kjeft, og pelle deg over i jordbruksreskaps-og-rånertråden med Volvo'n din, istdet for å være en brønnpisser i dette forumet??? EID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:iconsm Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Som jeg sa til deg her om dagen, takstativet ble supert ;) Mangler kun å fylle på med ting der nå ;) Ellers tok jeg meg den frihet i forrige uke å "tegne" Neon din ved Coop`n på Lena: Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Som jeg sa til deg her om dagen, takstativet ble supert ;) Mangler kun å fylle på med ting der nå ;)Ellers tok jeg meg den frihet i forrige uke å "tegne" Neon din ved Coop`n på Lena: Ikke værst ikke værst:P Det er på nå:P ski og hele pakka:P bilder kommer i morra håper jeg:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hei:) Nå er jeg veldig nødig. er ingen som har ei dør at en Neon heme ve? Je trenger en dør før onsdag egentlig:) Ingen som har ? Send Pm Eller noe hvis du har:) for den døra som satt der etter jeg kræsja vill ikke gå igjen lenger.. Men Men,,, Håper noen har en dør :) venstre side:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Selges! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Selges! Selger du??? Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Selger du??? Ja jeg selger nå! Sifra hvis du veit om noen som er inntresert! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Det var da brått.. Hvordan kom du fram til dette? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Det var da brått..Hvordan kom du fram til dette? Ja vart vist det. Bilen selges rimelig.. Bare si fra:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Solgt!!!!!!!!!! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Solgt!!!!!!!!!! tør jeg spørre hva du fikk for den? Jeg har arvet en bil, og har tenkt på å selge neon min jeg også (kliss nye bremser og endeledd forran, nytt eksosanlegg, overhalt motor for 40kkm siden, stylinglykter forran og bak, og racing replica seter.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg