turbo_boY Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 tør jeg spørre hva du fikk for den? Jeg har arvet en bil, og har tenkt på å selge neon min jeg også (kliss nye bremser og endeledd forran, nytt eksosanlegg, overhalt motor for 40kkm siden, stylinglykter forran og bak, og racing replica seter.) Jeg byr deg 5tusen! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg byr deg 5tusen! en bilen er nok verdt litt mer en 5000kr hvis det er nyoverhalt motor. jeg vil tippe ca 20000kr er en fin sum for den bilen, Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 en bilen er nok verdt litt mer en 5000kr hvis det er nyoverhalt motor. jeg vil tippe ca 20000kr er en fin sum for den bilen, KAn du di bilene? Ikke vært så mye! max 10000kr Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Jeg byr deg 5tusen! Hvor dum tror du egentlig at jeg er? Eller rettere sagt, hvor dum er egentlig du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hvor dum tror du egentlig at jeg er? Eller rettere sagt, hvor dum er egentlig du? Jeg er ikke dum.. Jobber med di bilene vær dag! og veit at de bilene ikke er værdt mer! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Jeg er ikke dum.. Jobber med di bilene vær dag! og veit at de bilene ikke er værdt mer! Jeg har spurt deg før, så jeg regner med at du svarer nå. Hva fikk du da du solgte din? Og, kan du fortelle meg hvorfor disse bilene gjevnlig går for mellom 20 og 30kkr privat, og 25-35kkr fra forhandler hvis de ikke er verdt mer enn latterlige 5kkr? Jeg kan selge lyktene og setene fra bilen min for mer enn dine patetiske 5kkr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Nå kommer bilen tilbake:) til en pris av 10k:) Gleder meg:) skal bli stas:) Så da er vel tråden oppe og går igjen:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hallo:) Da har jeg da hentet bilen igjen:) GUD som jeg har savnet den:) trur det må være den beste bilen jeg har hatt noen gang:) Kommer noe bilder så fort som mulig:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Få se mere ratlook bilder da. Tydelig at takgrinden fra tidlig 90tallet drar opp ratlook faktoren til nye høyder. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Få se mere ratlook bilder da. Tydelig at takgrinden fra tidlig 90tallet drar opp ratlook faktoren til nye høyder. Blir nåk dårlig med det;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Bilen har nå fått lakert panser;) sorry mobil bilde.! Så skal sjerm og døra lakeres i løpet av uka;) så taket og bagasjeluka i løpet av mars, april;) Har også tenkt på brock B1 8,5x17;) men veit ikke helt enda;) bare komme med forslag til felger;) helst 9x16;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hey;) prøvde på sommerhjula i dag jeg;) Ikke de felga jeg skal ha;) men kom over de så billig så måtte ha de;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Tatt girkassa.. derfor det har vært stille en stund.. kjedelige greier! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 gjensidige har kondemnert min etter innbrudd og deletyveri. Fikk 20.000kr for den. Synd å kondemnere, ettersom det var så mye nye og fine deler, og overhalt motor, men sånn går det. Den som får tak i neon min som delebil gjør et kupp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 gjensidige har kondemnert min etter innbrudd og deletyveri. Fikk 20.000kr for den. Synd å kondemnere, ettersom det var så mye nye og fine deler, og overhalt motor, men sånn går det. Den som får tak i neon min som delebil gjør et kupp. Men man må vel ha firma eller bedrift for og kjøpe opp det? å farge var det på din? Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg