Gå til innhold

Noen som har bilder av einser med 16" felgs?

Ranger emnet

golfrider

Anbefalte innlegg

ron11.jpg

ron22.jpg

BNS477108GR3.jpg

kBE477106TU4.jpg

oNX477107FM4.jpg

ron.jpg

pvw2.jpg

Personlig syns jeg 16" blir for stort, og at 15" passer bedre. 15" med 165/45-15 er en meget flott kombinasjon, etter det kommer 16". Porsche-felger blir for eksempel bra, men Rons tror jeg hadde vært bedre med 15".

Endre, jeg var forresten innom Vaerste på søndag, det blir utrolig cleant det prosjektet ditt!

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg 16" blir for stort, og at 15" passer bedre. 15" med 165/45-15 er en meget flott kombinasjon, etter det kommer 16". Porsche-felger blir for eksempel bra, men Rons tror jeg hadde vært bedre med 15".

Endre, jeg var forresten innom Vaerste på søndag, det blir utrolig cleant det prosjektet ditt!

Eirik

Dersom man ser bortifra ekstrem strekk med 165/45-15 på 6-7" og ser på f.eks 8" med 195/45-15 kontra 8" med 195/40-16 så skiller det fattige 5mm i høyde mellom de to så at du får det så mye lavere med 15" tviler jeg på.... er stort sett bredden som gjør det vanskelig å få den lav nok.Ihvertfall om man ønsker ett "orginalt" utseende mht til hjulbuer

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! Er mye som gjennstår før det blir slik jeg vil ha det, men jeg er i hvertfall på vei!

Er litt enig i det med 16", at det kan bli i største laget.. Men får man hjula langt nok opp i hjulbuen kan det bli bra tror jeg!

Tør jeg spørre om hvilke felger du har sett deg ut, eller om du har sett deg ut noen spesielle?

Dersom man ser bortifra ekstrem strekk med 165/45-15 på 6-7" og ser på f.eks 8" med 195/45-15 kontra 8" med 195/40-16 så skiller det fattige 5mm i høyde mellom de to så at du får det så mye lavere med 15" tviler jeg på.... er stort sett bredden som gjør det vanskelig å få den lav nok.Ihvertfall om man ønsker ett "orginalt" utseende mht til hjulbuer

Det har du helt rett i, og med de to alternativene er jeg i tvil om hva jeg ville valgt. Men mitt hovedargument for hvorfor 16" blir for stort på Einser er ikke fordi man kommer lavere med 15", slett ikke, heller det at bilen uproposjonert med såpass store felger, spesielt med små fangere og lykter, slik for eksempel Huyzer har bygget sin til.

For å si det slik, jeg skulle virkelig likt å se Einseren hans med 15" RS.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider