Hersker Hans Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Jeg sliter litt med å finne noen sommerfelger som er fine til urquattroen min, noen som hadde gidde å photoshoppa på noen forslag, Har mest lyst på de originale 8 tommerene egentlig, men kanskje det er noen som kan legge ut noen forslag som ser bra ut? Her er et bilde av bilen min, sett på noen andre felger da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 beklager at jeg hadde det travelt. Felger = Speedline 2010 i magnesium. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Her er mitt forslag: Jeg vet ikke navnet på felgene, men om du er interessert kan du sikkert spørre han som eier bilen: kjpette@online.no Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 begge forslagene var gode, felgene på det siste bildet likte jeg litt. lignet litt på BBS rx, tror den felgen på bildet har en eike mindre bare. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 TSW Venom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Vær så snill å ikke sett på TSW venom, er vel en av de mest oppbrukte felgene jeg vet om. Bilen din kler mye bedre type rallyfelger (speedline osv...) eller mangeeikede oz Siter Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig 82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest ex A4 1.8 Q, treig som faen ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig member of: Follogutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by Slimline Her er mitt forslag: Jeg vet ikke navnet på felgene, men om du er interessert kan du sikkert spørre han som eier bilen: kjpette@online.no Felger med innlagt sving på alle hjulene! Løp og kjøp! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 passer nok best med no speedline ja, eller no enkle 5-eika felger. ikke med kant som her :) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Kansjke jeg ikke skal ha TSW nei, det siste forslaget her var ganske tøft da. Jeg syns det er kult med litt kant jeg. Jeg har lyst på disse felgene egentlig da. originale 15x8 de fulgte ikke med bilen min, vet om et billig sted i england hvor de har de, men det er jo litt pes å sende felger fra england. Noen som har flere forslag da? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Speedline ST2: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Her,er.en.liten.glimt.av.hvordan.bilen.din.kan.se.ut.med.flotte.felger.og.hvite.blinklys.og.litt.reklame...:D :op Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Hvorfor i helvete har du punktum mellom hvert ord ? Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Potatis Hvorfor i helvete har du punktum mellom hvert ord ? Fordi space knappen hans er kaputt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Ascona Ombygging til 4hjulsstyring var en god ide, da kanskje ikke audin understyrer så jævlig.. :roll: :roll: Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Hersker Hans Kansjke jeg ikke skal ha TSW nei, det siste forslaget her var ganske tøft da. Jeg syns det er kult med litt kant jeg. Jeg har lyst på disse felgene egentlig da. originale 15x8 de fulgte ikke med bilen min, vet om et billig sted i england hvor de har de, men det er jo litt pes å sende felger fra england. Noen som har flere forslag da? Kjøper du denne bilen for 6000 får du med de felgene;) Kunne tenkt meg de selv også hadde det ikke vært for at dekkprofil i 15" blir håpløs på Passaten min Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg