Kimbomaniac Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hvem skal til Mjøsstranda på Gjøvik den 31. mars ? :D og kanskje skrive åssen bil dere kommer med :) bare så vi ser litt interesse her :) ellers så bare kjeder jeg meg litt på jobb :P :???: Siter "håndafeeling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hvem skal til Mjøsstranda på Gjøvik den 31. mars ? :Dog kanskje skrive åssen bil dere kommer med :) bare så vi ser litt interesse her :) ellers så bare kjeder jeg meg litt på jobb :P :???: Er dette det treffet Pink Racing arrang. sammen med gatebil elns? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Kanskje jeg får dratt med meg volvo gjengen her ;) Men hvem arrangerer osv da? Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbomaniac Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 det er pink-racing jentene som arrangerer ja :) volvo gjeng ja :) er det noe gromt der da daruu ? Siter "håndafeeling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 aha :P Hehe :P Er vel bare en 740 TIC som kan sies å nesten være grom ;) Resten er bare daue 240'r/740'r :P Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbomaniac Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 aha :PHehe :P Er vel bare en 740 TIC som kan sies å nesten være grom ;) Resten er bare daue 240'r/740'r :P hehe :P bare å dra det med det vettu =) hvor kommer du fra ? Siter "håndafeeling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 gatebil har ikke noe med treffet å gjøre :) de holder bare fest på kvelden.. håper å se dere :) autofil kommer også å lager en artikkel :) Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hehe :P bare å dra det med det vettu =) hvor kommer du fra ? Heha :P Kommer ifra Vallset, ett lite ste i Stange kommune, ett par mil uttafor Hamar ;) Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo rs Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 prøve og ta en tur ve! få på sommerslissen da kansje! henn på mjøstranda er det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo rs Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbomaniac Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 trailerparken bortafor Statoil Mjøsstranda :) bare kjører over brua bortafor mcdonalds :D Siter "håndafeeling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 trailerparken bortafor Statoil Mjøsstranda :) bare kjører over brua bortafor mcdonalds :D Er det uti gjørma der altså..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Tydeligvis i gjørma, ja. Måtte da vært bedre å hatt det på plantasjen? Jeg kommer ihvertfall. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Tydeligvis i gjørma, ja. Måtte da vært bedre å hatt det på plantasjen? Jeg kommer ihvertfall. Kjipt for folket som kommer med nypolerte biler ja..hehe Plantasjeparkeringa på en lørdag er vel full av biler fra før?...men haddde vært bedre å hatt det der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca2be Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg kommer med turbo-saaben :partyon: Siter Saab 9-3, 2002 modell 2,0t http://www.garaget.org/?car=28719 Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759 www.speedpartsnorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg