Integrale Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Heisann jeg har aldri fått til å skrive bokstaver i photoshop. jeg har sett mange med kule fonter osv. kan noen forklare meg hvordan jeg setter inn skrift på bilder? gjerne link til noen kule fonter også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Først åpner du bildet du vil ha tekst på. Så velger du Type Tool (markert med en T i alle Photoshopene jeg har hatt) ved å trykke på den. Deretter setter du markøren ca der i bildet du vil ha teksten og skriver det du vil(dette kan flyttes på etter at du har skrevet). Hvis du er interessert så kan du få tak i mine fonter her: Fonts Du "installerer" de ved å merke de og dra de over i mappen kalt: "Fonts" i Windows mappen din. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 takk, men jeg tror ikke den font fila di funker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Det må jeg bare beklage. Har prøvd å legge den opp flere ganger nå, men det virker fortsatt ikke. Istedet tok jeg heller bilde av min fonts mappe. Om du tar alle eller bare noen skal ikke jeg legge meg oppi, men for å få tak i de. Ta navnet på fonten (som du ser på bildet), skriv det inn i Google og legg til font og søk. Eks: "Metal Lord font". Fonter Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg