Gå til innhold

Bil som skilder seg ut til under kr 70 000

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei har fått lyst på amerikansk, har ikke tenkt å bruke mye, tenkte maks 70 000. Har sett på camaro, hvor jeg fant en rimelig. Men jeg kan jo ikke alle merkene så jeg lurte på hvilke forslag dere hadde.

Jeg har ikke noe imot at motoren kanskje er liten i deres målestokk, bare bilen ser ut som den har stor motor :rolleyes:

Krav er at bilene må være i god stand, ikke noe som må påkostes masse.

Noe i denne stilen:

chevrolet-camaro-1987c.jpg

v-mopar.01.jpg

mopar03show1.jpg

Ja dere skjønner sikkert stilen.

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De behøver ikke være strøkne kan godt være litt småplukk lakk osv, og trenger heller ikke være v8.

Så tror jeg jeg har falt for camaroen. Er to på finn jeg vurderer nå http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9717798&sid=13axDkoH-T455942&pos=2&tot=13

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9541804&sid=13axDkoH-T455942&pos=3&tot=13

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av camaroene så hender det av og til at det dukker opp en pen en med sekser i, som er i den prisklassen. følg med, og se hva som dukker opp.

En med v8 i pen tilstand koster mer enn 70, dessverre

Å de finnes med v8 for godt under 70k.

Lusifer hva ga du for din?

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, du får dem med åtter under 70 k, men da her du enten flaks (ikke umulig), eller så holder gjerne interiør osv på å falle i fra hverandre. Spesielt med tanke på at kvaliteten på plastbitene i disse bilene var litt så-som så orginalt.

kommer an på hva man skal ha, selv er jeg litt vel opptatt (noen sier til dels sykelig) av at interiør osv skal være sånn høvelig helt

Det er jo tross alt der inne du skal tilbringe ørten timer mens du kjører.

så his du ikke er opptatt av motor, så kan du fort få en betydelig helere bil for samme mengde penger med en 6'er. (ikke det at jeg selv hadde kjøpt en, men det er en annen historie)

et annet poeng er at en 6'er ofte ikke har hatt fullt så "ivrige" eiere, og ikke er i så stor grad mishandlet.

.....prøv å finne en en hel iroc med orginal 350 i dag.. er ikke mange som har overlevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De behøver ikke være strøkne kan godt være litt småplukk lakk osv, og trenger heller ikke være v8.

Så tror jeg jeg har falt for camaroen. Er to på finn jeg vurderer nå http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9717798&sid=13axDkoH-T455942&pos=2&tot=13

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9541804&sid=13axDkoH-T455942&pos=3&tot=13

Pene biler det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVor er det billigst å forsikre slikt når man er 18 år. Mamma mener at jeg må ha kasko, har jeg ikke råd til det har ejg ikke råd til bilen.

Hørte på en 1986 camaro z28 (bilen koster 69 000)

20 000km

Ansvar (automatgir) 10 000

Ansvar +Delkasko 15 000 (må ha gjennfinningsystem)

Kasko 4000 i egenandel 47 000

Kasko 20 000 egenandel 33 000

Hvor mye koster gjennfinnings systemet?

Sliter med at jeg har vraket to lettsykkler derfor mener hun at jag kaster penga ut av vindu uten kasko. Mye koster karosserideler til disse bilene?

1991 BMW E36 3C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg 100% sikker på prisen men mener jeg gå rundt 2,500 kr for gjennfinnings systemet jeg har i bilen. Det er med rubbel og bit. Også betaler jeg vel rundt 1000 kr i året fra år 2 som inkluderer nytt bat og medlemskap i nytt år.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring litt rundt på forsikring - det lønner seg! Sjekk Terra, de er forbausende rimelige på en del amcars.

Når det gjelder bilene du linker til ovenfor hadde jeg valgt 86'en selvom 88'en var finere i lakken. Den er mer verdt på sikt, du får V8'er, stivere understell etc.

Er ellers enig i at en original 350 IROC ikke er det enkleste å få tak i, men slett ikke umulig. Her på berget er det nok langt mellom dem, men i USA er det ikke så vanskelig om man ser litt rundt. Så nettopp en som gikk for $2000 med 70K miles.

Personlig setter jeg en 91-92 Z28 mye høyere i kurs da.. :)

Håper du finner en forsikring til en brukbar pris slik at du kan få kjøpt deg noe moro. Disse bilene er morsomme og delepriser er ingenting å være redd for.

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider