GLoCK Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Noen som har tatt vekk strømkabelen til hengerfeste her?Nå er den bare klippet av og tapet rundt..men tenkte å fjerne den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Gi meg 1 god grunn til å fjerne den? Og hvis du først ska fjerne den er det vel bare til å følge hver enkelt leder til hvert sitt releê og skru av lederen der... Lykke til sier nå jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLoCK Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hehe..ok!Tenkte mest på at det kunne bli litt problemer hvis det kom fuktighet i kabelen jeg..for den er jo klippet over og tapet foran..men det er kanskje ikke noe prob.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 kan bli ett problem hvis du ska ta i bruk hengerfeste igjen... Kan også bli ett problem hvis det oppstår krypestrømmer pga av fuktighet, men vil tro at du unngår det ved å tape godt med el-tape, og dra lederne litt fra hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLoCK Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Skal ikke sette på hengerfeste igjen jeg..så det er ikke noe problem.Tenkte mere på fuktighet ja..har dratt ledningene fra hverandre og tapet godt..men vasker bilen en del så kan fort bli litt fuktighet tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Kjøp krympe-strømpe og varm opp. Kjøpes på Clas Ohlson/Biltema/Mekonomen osv. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLoCK Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ok..Takk for den du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ett spm ang krympestrømpe. En krympestrømpe er laget for å gjøre en skjøtet kabel tett. Hvordan vil du da kunne få det tett i enden ved å bruke en krympestrømpe? strømpen har jo en hvis diameter den krymper seg ned til, og etter det blir den hard og tilslutt så sprekker den, så tviler på at du kan prøve å krympe den så mye at den tetter enden... Løsningen vil jo egentlig da bli å tape, eller legge en pose rundt å så tape... Meneh, så lenge den kun leder ett strømsignal så vil jeg tro at litt fuktighet ikke kan skade noe av det elektriske i bilen. Er jo en hel haug av ex-kabler i strøm nettet som henger åpen i skjøter og ender, og blanke linjer og de tar jo ikke skade av det, så tror ikke du trenger å bekymre deg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLoCK Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ja..finner nok på noe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg