Proxi Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hei og hallo! Til sommeren vurderer jeg å klaske ut noen lapper for en RS2. Så er det jo det.. Finner jeg en? Rundt 170-180 000 kr, under 200 000km, og i fin stand.. Varebil selvfølgelig! Lar det seg gjøre for et fint eksemplar? Siter MY97 JDM Impreza STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 her oppe skal det selges en blå, litt under din nevnte pris, MTM chippet. Vet ikke km stand Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 tja.. 200 000 for en bra varebil har jeg sett, begynner man å komme på 170 så er det sikkert litt som må fikses. de synker heller ikke så mye i pris. S2 avanten ligger nesten oppi 170... sykt med tanke på at man får disse for 90 i tyskland england m.m som er smørpene objekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 den som selges her tror jeg også er i bra stand, er fikkset litt kosmetisk på den og sånt nå, stått lenge på verksted. Har vært innbrudd i den, så dahsbordet og mye annet er bytet. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 hvem er det som eier denne? hvor står den nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 En som jobber på alta motor, der står den også. Har lyst til å kjøpe den, men med den forsikringa kan jeg bare drømme om det. Da snakker vi store summer bare å forsikre den på foreldra Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 akkurat, org.verksted for originaler biler:D skal få tatt meg en titt på den. kanskje han er interessert i bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxi Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Etter mye prat med en kar som selv kjører S2 Avant, og som er Audimann delux, så har jeg lagt dette litt på is inntil videre, da mekkekunskapene mine ikke er på høyeste nivå.. Så ser ut å gå mot en Supra MK6 N/A istedet.. Ca. samme pris, bakseter, skjelden og gått rundt 70-80 000km.. Også er det trosalt en massiv Toyota, og bestandig hatt en drøm om Supra.. Så når de igjen går å få skilter på, så blir det muligens dette i første omgang. Siter MY97 JDM Impreza STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 ikke så dumt valg.. fine biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Er rattet på riktig side på den yotan? Det er nok litt skruing på en rs2. Men holder du jevnt bra service og ser over den bra, skal det nok være så stort problem. En rs2 er også lett og få opp i litt gamp.Værtfall pris messig i forhold til en non turbo supra. Nei, kjøp deg rs2 du. I vinter kommer du garantert ikke til og angre. Go QAUTTRO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxi Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Høyreratt hvis jeg tar fra Japan.. Men er bare en vanesak for min del.. Ser ingenting negativt i det.. :) Er jo minst like lett å få hester ut av en supra, og slipper å kjøre på så sykt turbotrykk.. Turbokit til den koster vell rundt 30-40 000kr og da kjører jeg rundt med 400hk til daglig kjøring. RS2 er jo utrolig deilig, men Supra har bestandig vært en våt drøm, og i første omgang tror jeg en Supra passer meg bedre, etter både mekaniske ferdigheter og alder.. Det blir RS2, men ikke akkurat nå.. Og jepp, om vinteren blir jeg og savne Quattro stort ;) Siter MY97 JDM Impreza STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 For 3-40k for du jo lett 400hk i en rs2 også da. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg