Gå til innhold

Pris på RS2?

Ranger emnet

Proxi

Anbefalte innlegg

Etter mye prat med en kar som selv kjører S2 Avant, og som er Audimann delux, så har jeg lagt dette litt på is inntil videre, da mekkekunskapene mine ikke er på høyeste nivå.. Så ser ut å gå mot en Supra MK6 N/A istedet.. Ca. samme pris, bakseter, skjelden og gått rundt 70-80 000km.. Også er det trosalt en massiv Toyota, og bestandig hatt en drøm om Supra.. Så når de igjen går å få skilter på, så blir det muligens dette i første omgang.

MY97 JDM Impreza STi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er rattet på riktig side på den yotan?

Det er nok litt skruing på en rs2. Men holder du jevnt bra service og ser over den bra, skal det nok være så stort problem.

En rs2 er også lett og få opp i litt gamp.Værtfall pris messig i forhold til en non turbo supra.

Nei, kjøp deg rs2 du. I vinter kommer du garantert ikke til og angre.

Go QAUTTRO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyreratt hvis jeg tar fra Japan.. Men er bare en vanesak for min del.. Ser ingenting negativt i det.. :)

Er jo minst like lett å få hester ut av en supra, og slipper å kjøre på så sykt turbotrykk.. Turbokit til den koster vell rundt 30-40 000kr og da kjører jeg rundt med 400hk til daglig kjøring. RS2 er jo utrolig deilig, men Supra har bestandig vært en våt drøm, og i første omgang tror jeg en Supra passer meg bedre, etter både mekaniske ferdigheter og alder.. Det blir RS2, men ikke akkurat nå.. Og jepp, om vinteren blir jeg og savne Quattro stort ;)

MY97 JDM Impreza STi

Lenke til kommentar
Del på andre sider