torjus Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hei. volvo 745 turbo -87 230ET. min M46 går ikke i 1 og 2 gir, er jo greit nok det.. men jeg skal bytte også har jeg en helt vanlig M45 til 240 2,3.. den passer på motor, men mitt spm er om OD- (overdriven)enhetten passser over? og om den kassen er like sterk... clutsjen begynte å gå til h.... så jeg kjøpte meg en sinter lammel hos KRB og ny trykk plate hos volvo, vis jeg har skjønt rikti justere hyd, clutsh seg selv. stemmer det? takker for svar. hilsen torjus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ingen som vise detta el?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 nei, du kan ikke bare flytte over OD klumpen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Er det mulig å montere m45 uten od på 740? Dvs er det bolt on, eller må spakstell og/eller mellomaksling fabrikeres? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 m46 og m45 har samme ut veksling da. så hva skal være probleme? jeg har 2 m46 til b21 og 2 m45 til 2,3. og det som satt i bil før var m46(od) så får ikke brukt noe av det?? har jo ei helt ny m90h2 til -98 s/v90 men da må jeg ha en femmer:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieseltrøkk Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 m446 kassen har en mye lengre utgående aksel som går inn i overdriven, så de har helt ulik innmat. har du sjekket om feilen ligger inni den gamle kassen, eller om det er sperreplata til reversen som er ujustert? ligger denne feil vil du ikke få den i 1. og 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 okey. er noe me den kassen den låste seg i andre gir i dag. når jeg endelig fikk den i andre gir:) he he.. da må jeg ha tak i en m46 tilø turbo da.... da trur jeg ikke det blir noe kjøper meg heller en b5234t.. gammel volvo me ny type motor er det rette trur jeg:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tæffen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 M46 kase er ikkje så dyrt å få tak i..IKKJE bruk M47...desse er dei svakaste kassene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg