Gå til innhold

Grådig importør?! Audison

Ranger emnet

groundZero

Anbefalte innlegg

jeg hadde jo brax amper ifjor,så det skal vel litt til får fylle "hullet" etter de,men håper att audison er like bra.

alt er byttet ut i år,foruten F#1 systemet,alle høytalerene er hertz,noe jeg har veldig stor tro på! skulle egentlig ha hertz amper også,men leverings dato på de ble jeg aldrig klok på,så jeg turte ikke å vente lengre,så da ble de audison...skulle selvsagt ha hadt vrx serien,men synes lrx er mye penere,så etter att jeg har fått lakkert lrx,så tror jeg de blir skikkelig kule.

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ingen lyst til å angripe IB men når enkelte av deres "talsmenn" her inne finner det for godt til å kalle meg et kjøtthue er faen meg pølsa kokt..

Jeg, talsmann for IB? nå må du ta deg en pille eller fem.

Ja, jeg har handlet utstyr hos IB jeg, helt kongefornøyd med det også, akkurat som jeg er fornøyd med utstyret jeg har handlet hos Bilradiospesialisten (som forøvrig solgte Infinity til langt over veil pris, snakker da om subber som kostet 3990,- når anbefalt veil fra importør var 1990,- vil si det er verre)

Kongefornøyd når jeg handlet Kicker, Pioneer, RF, Infinity, JBL osv hos BoomCar...

Jeg handler der jeg får best pris, service og det utstyret jeg vil ha.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pillene tror jeg du kan få holde for deg selv når jeg ser hvilken effekt de har.

Ja ok så var det kanskje over streken å kalle deg talsmann men jeg håper du la merke til annførselstegnene jeg brukte.

dessuten finner jeg det ikke mere urimelig enn når du føler deg fristet til å kalle meg et kjøtthue.

beklager både ovenfor IB og Zetec for at jeg plasserte dere i samme bås utover dette står jeg ved hva jeg har sagt.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider