Gå til innhold

HOF? Brei EVO av neonmuffler..

Ranger emnet

Joastarlet

Er Neonmuffler siste mod verdig HOF?  

59 stemmer

1. 1. Er Neonmuffler siste mod verdig HOF?

• Ja!
      42
    • Nei...
      18

Anbefalte innlegg

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163529

Jeg syntes vi skulle tatt en avstemming på dette. Er folket positive til dette, så sender jeg en PM til en moderator.

For de som ikke har anelse på hva jeg prater om, så sjekk linken.

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener den er kul, men ATM er den ikke god nok. Det er noe rart ved bakhjulet fortsatt, noen proporsjoner som ikke stemmer, i tillegg til fargeforskjeller foran og bak( i mine øyne)

Det er jeg enig i. Modden er sinnsykt kul men ikke HOF verdig.

Bakfelgen er blurry. Lista ved vinduet der du har skiftet sidespeilet er ikke bra. Eksosrøret er veldig hakkete rundt kanten. Og som X-ecutioner sier så har frontfanger/front en litt annen rødnyanse enn resten av bilen. (litt skarpere rød.

Kamerahuset på taket er muligens litt "off" i forhold til taket. (Heller litt mye til høyre)

Grumsete rødt nede i duct på panseret lengst mot.

Vet jeg er litt pirkete nå, men en HOF verdig modd skal være "spotless". Men det spørs så høyt man skal legge lista for en HOF verdig modd på dette forumet. Kan ikke akkurat si standarden på moddene som folk legger ut er noe særlig høy, så hvis man skal gå etter det, vil jeg si den er HOF verdig, da det sikkert vil være en av de moddene med høyest standard vi vil se på lang tid på bilforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si alle til Phoenix og Glac.

Flertallet bestemmer? Noen ganger skulle jeg ønske at snittalderen på photoshopdelen var over 15 år. Her på forumet klarer ikke flertallet å se detaljer dessverre.

å ikke få feil på toons er vel ikke så vanskelig?

det er noen feil på de moddene som ligger der alt...

skjønner ikke hvorfor du alltid skal hakke på meg, og klage på alt.. kan du ikke være litt snill for en gangs skyld?...

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider