chevelle Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hallo her er det liten aktivitet. Jeg er en lykkelig eier av en chevelle 71 mod.Bilen min har fire dører ,men det er jo bare praktisk.er det noen andere der ute somm skrur chevelle??.Er foresten på utkikk etter converter med stalsped på ca3000.viss noen har,kan du sende meg sms på 91848718. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Det er det... Men det finnes da tråder her. Bare stille inn nederst på siden her, til å vise mer enn bare siste måned.... Men her slurer vi vel bare på hjula? "4 on the floor", som Kazzer synger.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjåens mekaniske Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 ja det er en i nord som oså skrur Chevelle. har en 70 mod 4 dørs som jeg har hatt i 11 år til høsten, og trives med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg