Gå til innhold

bytting av dempere

Ranger emnet

crosspipe

Anbefalte innlegg

Hei igjen...

De fleste med senka Volvo på forumet ville nok sagt Bilstein.

Da burde valget være enkelt, men kostnader har sikkert også en del å si?

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

i mitt tilfelle er prisen alt. men får se hva som skjer når den tid kommer. alt til sin tid har jeg hørt.

vurderte å bare sette noen billige dritt dempere nå på den så jeg får den EU godkjent, så gjøre stor investeringer til sommeren.

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ingen problemer med min på biltilsynet, var der i forrige uke å da gikk de gjennom hele bilen å sa ingenting på understellet.

Men tilbake til temaet; hvor mye skal du senke bilen og de som bcb selger justerer du bare hardheten på ikke høyda etter som jeg har skjønt på han som jobber der.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med min på biltilsynet, var der i forrige uke å da gikk de gjennom hele bilen å sa ingenting på understellet.

Men tilbake til temaet; hvor mye skal du senke bilen og de som bcb selger justerer du bare hardheten på ikke høyda etter som jeg har skjønt på han som jobber der.

etter igår så spørs det om du hadde fåt tden igjenna på nytt.

til temaet: ja vet det er kun stivheta, men jeg blir sikkert ikke å senke så velgid mye pga di vanvittige fine veian her oppe.

blir bilstein dempere bak å koni framme etter min plan.

blir 40mm senke sett, modifisere litt i understelle å kappe en runde eller to, så totalt blir det en del, men ikke så lav som din. skal jo være mulig å kjøre bilen å.

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter igår så spørs det om du hadde fåt tden igjenna på nytt.

til temaet: ja vet det er kun stivheta, men jeg blir sikkert ikke å senke så velgid mye pga di vanvittige fine veian her oppe.

blir bilstein dempere bak å koni framme etter min plan.

blir 40mm senke sett, modifisere litt i understelle å kappe en runde eller to, så totalt blir det en del, men ikke så lav som din. skal jo være mulig å kjøre bilen å.

?? Hva etter i går? Det e jo bare at politiet leter etter bilen men nok om det... :deng

Har du sjekket rundt hva de forskjellige tar for dempere da? bcb, pedersen racing osv? store prisforskjeller rundt om. Sjekk også litt rundt om det kanskje er noen som selger brukte dempere.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? Hva etter i går? Det e jo bare at politiet leter etter bilen men nok om det... :deng

Har du sjekket rundt hva de forskjellige tar for dempere da? bcb, pedersen racing osv? store prisforskjeller rundt om. Sjekk også litt rundt om det kanskje er noen som selger brukte dempere.

hehe, d har vi ikke vært borti før heller.

eem.. bcb hadde mye rart, pedersen var veldig variert å ellers fant jeg ikke så mye.

er inne på valget mellom bilstein å koni dempere, begge ligger på ca 5-6000 kr... har funne koni justerbare dempera til 5000, folk som selger gjenna bedrift får å tjene selv på det. så e rlitt usikker enda.. forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider