ReidarP Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 blir stilig med 4x4 kadett E da =) men passer den den 2-delte bakaksel bakpå kadetten da? Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 blir stilig med 4x4 kadett E da =) men passer den den 2-delte bakaksel bakpå kadetten da? Den passer ikke akkurat rett på nei. hehe. Må bygge en egen ramme bak der med nye fester og greier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 noe som skjer da? Hvilket datasprut brukte du på 8ventilern? 4coils? Bruke det samma sprutet på 16v turbon? Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 noe som skjer da? Hvilket datasprut brukte du på 8ventilern? 4coils? Bruke det samma sprutet på 16v turbon? Jeg har brukt EFI i år! Og zeteck coil fra cosworth. Funker veldig bra :) Jeg skal ikke ha 16v. Går for 8v til neste år også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Hentet nye gromstempel idag! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Åh!! Peeent! :D Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ny 50mm wastegate er kjøpt inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 var det ikke to ventiluttak for mye i de stemplene a? hehe Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 var det ikke to ventiluttak for mye i de stemplene a? hehe Hehe...joda er det...men bestilte like stempel som Maruis j på opel forumet. ;) Like greit det. Funker fint på 8v å det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Noe som hender da? :) Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Nei lite om dagen. Jeg må jo hjelpe alle andre, så får ikke tid til min. hehe Men skal vente til jeg har alle deler jeg trenger. Så får jeg den igang fort igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Må bare si at det er syk Kadett du har bygget! Synd at motoren tok kvelden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Takktakk. Motoren tok ikke helt kvelden. Men rådene gikk på siste værs, så jeg satt den inn for vinteren. Gikk i hele sommer den. Rådene tålte ikke så mye hk. Så det var bare rådene det stod på nå...ikke noe annet. Kunne dratt ut mer hk av den også...men han som bremset den holdt tilbake litt pga rådene. Så nå blir det helt ny bunn med smidde råder og nye smidde stempel. Så blir mer hk i år for å si det sånn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Åja, skulle ha lest hele teksten din ;) Gleder meg til å se mere av denne groome bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg