Enghracing Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Har du ikke noe mere bilder av dysene da, hvor peker strålen fra di? Er dett baree for kjøling av stemplene, eller får man litt olje utenpå stemplene og smurning også?Beklager detaljemaset her, men alltid lurt på hvordan dette med underspyling fungerer.... Her er noen bilder. Det er bare for kjølig av stempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Da var motoren klar. Den skal startes opp i bukk her hjemme til søndag :) Også kjøpte jeg og Marius j 60liter med Agip olje. kjekt å ha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Knall motor! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Holder på med litt småtteri om dagen. Laget med dynamofest igår. Pga dynamoen gikk oppe i innsuget i fjor. Og siden jeg kjører S2 clutch som tåler 900Nm!! Så måtte jeg lage shims på 6mm pga at den bygger en del mer ut en orginalt. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Ser som vanligt ut utroligt bra ut :) hvor mye skulle du ha igjen for og lage et litt bedre innsug til min c30se, bruker vel orginale traktene fra innsuget.? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Ser som vanligt ut utroligt bra ut :) hvor mye skulle du ha igjen for og lage et litt bedre innsug til min c30se, bruker vel orginale traktene fra innsuget.? Nei jeg vet ikke hvor mye jeg skal ha for det jeg. Er jo litt jobb for det, selv om man bruker organal flensen. Men må nok regne med 3000-4000,- Men uansett så har jeg ikke tid i nærmeste fremtid...Nå er det min som gjelder..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Holder på idag og. oppdaterer litt mens jeg holder på :) Bensinpumpe er klar og montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 veldig pent arbeide du gjør Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 veldig pent arbeide du gjør Takker! Prøver å få det brukendes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ble det noe resultater da? :D Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Jada! Bremset den til 388hk paa hjula!! Paa 1,6bar. Jeg skal mappe den opp til 2kg. Men bensinpumpene tok kvelden. Saa maatte gi oss. Men den gaar godt naa! Saa er moro!!! :) Geir haugen som bremset den sa at jeg kom til aa klare aa tomme turboen. Aa den er god for 580hk paa 2bar ;) Mangler noen bokstavet her pga at jeg er i utlandet. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Pene tall du fikk da. pent motorromm pen motor, skikeli arbeid e lagt ned. e godt og se Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Takker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Virkelig bra saker dette her! :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg