Mikky Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Damn! Klar for '08 sesongen eller ? Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaiko Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ikke brukt noe som helst grunning under nei. Men har skjedd noe rart....for jeg har slipet opp en sprekk der og fylt igjen med glassfibersparkel....også har liksom den glassfibersparkelen kommet ut litt.... Rart ikke glassfibersparkel og lakk tåler hverandre da.... Silikon er grunnen. når du pusser på plast dannes det silikon, silikon er lakkens største fiende. Vask med aceton før du grunner/lakker så forsvinner silikonen =) Siter - 90 Volvo 740 16-Valve Snurre - 89 Volvo 740 16-Valve Snurre - 86 Volvo 740 Snurre cooler - 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil. Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Damn! Klar for '08 sesongen eller ? Ja jeg håper jeg blir det! Er en del deler å penger som mangler!! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Silikon er grunnen. når du pusser på plast dannes det silikon, silikon er lakkens største fiende.Vask med aceton før du grunner/lakker så forsvinner silikonen =) Aha. Da vet jeg det neste gang jeg skal lakkere ;) Men fader aceton tar vel lakken som er der fra før?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 To fine deler kom i posten idag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 No har eg lest heile sjiten :D Må sei eg er meget inponert.. Stå på . Eg ska følg med Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 dettan e ikke no vanlig kadett dette er en monster kadett :) noe fremgang? btw:likte toppen me tekstn:tannløs: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 dettan e ikke no vanlig kadett dette er en monster kadett :) noe fremgang? btw:likte toppen me tekstn:tannløs: Takktakk. Monster kadett faktisk...hehe Nei går litt tregt om dagen. SKal snart levere bunndelen til avbalansering. Så er ikek mye som står igjen faktisk. Å lage grenrør da...men det går jo fort ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Nå har ikke jeg noen gjennomgående peiling på kadett, men hvordan blir det med godkjenning når den blir 4x4 da? :) Dritfine aludeler btw! Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Nå har ikke jeg noen gjennomgående peiling på kadett, men hvordan blir det med godkjenning når den blir 4x4 da? :)Dritfine aludeler btw! Hvem har snakker om godkjenning? hehe Takktakk ;) Moro å lage deler selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinnes1 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 hei, virker som om du vet va du hjør på. stå på. e du intreser i å kjene penger,??? vis te så kan du få lage innsug til gassere og eit grenrør til ein 2,0 gsi 20SEH til meg.. dette er til ein sugemotor. bare send meg ein mail om du e intresert, og kor masse du skal ha, hehe.. steinnes_racing@hotmail.com Siter SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk http://www.skeie-motorsport.com steinnes_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 hei, virker som om du vet va du hjør på. stå på. e du intreser i å kjene penger,??? vis te så kan du få lage innsug til gassere og eit grenrør til ein 2,0 gsi 20SEH til meg.. dette er til ein sugemotor. bare send meg ein mail om du e intresert, og kor masse du skal ha, hehe.. steinnes_racing@hotmail.com Skulle gjerne gjort det. Men jeg har så mye og gjøre om dagen. Har tatt på meg litt mye jobb nå..hehe Så jeg har nok fremover. Skal jo ha sammen min egen bil også. Skal lage nytt grenrør til den også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 hei, virker som om du vet va du hjør på. stå på. e du intreser i å kjene penger,??? vis te så kan du få lage innsug til gassere og eit grenrør til ein 2,0 gsi 20SEH til meg.. dette er til ein sugemotor. bare send meg ein mail om du e intresert, og kor masse du skal ha, hehe.. steinnes_racing@hotmail.com insug til gassere og grenrør fåes jo kjøpt i butikken. sikkert billigere enn å få lagd custom. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 har du kjørt med turbo på motoren uten datasprut? hvilket oppsett hadde du og hvordan funka det i såfall? lurer litt på om oppsettet jeg har vil funke optimalt. tengt og bruke 346 cc dyser fra calibra turbo eller ett sett med 315 cc dyser. og bruke enten fuelrail fra calibra turbo eller orginalt med tilhørende bensintrykkregulatorer siden orginalt 8v bensintrykkregulator arbeider på litt mindre bensintrykk enn turboen 2.2-2.7 kontra 2.5-3.0. har ca 9:1 i komp og har tengt og kjøre på inntil 1 bar i trykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 har du kjørt med turbo på motoren uten datasprut?hvilket oppsett hadde du og hvordan funka det i såfall? lurer litt på om oppsettet jeg har vil funke optimalt. tengt og bruke 346 cc dyser fra calibra turbo eller ett sett med 315 cc dyser. og bruke enten fuelrail fra calibra turbo eller orginalt med tilhørende bensintrykkregulatorer siden orginalt 8v bensintrykkregulator arbeider på litt mindre bensintrykk enn turboen 2.2-2.7 kontra 2.5-3.0. har ca 9:1 i komp og har tengt og kjøre på inntil 1 bar i trykk. Jeg har kjørt rent sprut jeg nå. Og i førsten kjørte jeg med tillegs sprut. Så jeg har ingen aning om åssen det funker med orginal sprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.