Spax Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 kommer ikke dette til å bli fryktelig varmt? Kjempe kult prosjekt! lykke til videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 kommer ikke dette til å bli fryktelig varmt? Kjempe kult prosjekt! lykke til videre. Skal ha på eksosbandasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Idag fikk jeg laget brakett til bensinpumper og sveiset på flens tul dumpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Ny turbotrykkmåler montert. Den gamle som gikk til bare 1,5bar holder ikke lenger vettu :P Ny coilpakke montert. Nytt feste til bensinmanometer. Nye bensinfilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 rudskogen i sommer? uansett, RÅTT bygg! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 rudskogen i sommer? uansett, RÅTT bygg! Ja prøver å rekke rudskogen 4 juli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Endelig fått monter ny radiator! Den er til en Honda civic...så det er fjernet litt stusser og satt på nye :) Å nytt vannrør er laget i rustfritt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Her var det mye bra håndarbeide og mange fine deler du har laget. Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Her var det mye bra håndarbeide og mange fine deler du har laget. Takktakk. Moro å lage ting selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvor mye regner du med å få ut av motoren da? Fett Prosjekt:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvor mye regner du med å få ut av motoren da? Fett Prosjekt:) Jeg satser på 500hk. Men om jeg får ut det er en annen ting..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Fått gjort litt idag også :) Underspylingsdyser er satt i. ARP studs til lagerbukker JE stempel og Crower råder. Bundelen er ferdig satt sammen. Imorgen er det bare å få satt på topp og alt annet. Så nå er den klar for bremsing snart!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JÅR Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Heftig prosjekt:thumb Rått att noen bygger på 8V motor:m'm: Men kan du forklare litt nærmere hvordan systemet med underspyling fungerer? Det er underspyling av stemplene det er snakk om ja, eller er jeg helt ute på jordet:confused: Er hullene ved messingdysene di originale oljekanalene, og messingdysene noe du har satt inn, og isåfall, hvordan får man oljespyling på stemplene via di??? Mulig jeg roter fælt her, er ikke noen motormann, men vært morro og vist hvordan greiene fungerer:bok: Lykke til videre, og håper på mere oppdateringer og underholdende lesestoff:thanks Siter -94 MB C180 -86 MB 190 2,3-16V -81 Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Heftig prosjekt:thumb Rått att noen bygger på 8V motor:m'm: Men kan du forklare litt nærmere hvordan systemet med underspyling fungerer? Det er underspyling av stemplene det er snakk om ja, eller er jeg helt ute på jordet:confused: Er hullene ved messingdysene di originale oljekanalene, og messingdysene noe du har satt inn, og isåfall, hvordan får man oljespyling på stemplene via di??? Mulig jeg roter fælt her, er ikke noen motormann, men vært morro og vist hvordan greiene fungerer:bok: Lykke til videre, og håper på mere oppdateringer og underholdende lesestoff:thanks De hullene der har jeg boret opp selv. Jeg fikk lånt meg en jigg som man spenner opp i lagerbukkhullene der. Så borer jeg opp med drill selv. Så har jeg bare freset et spor fra det hullet og bort til oljehullet som er til lageret. Så jeg tar bare oljetrykk fra lagerhullet da.... Ja det spyler opp under stempelet ja. Kjekt å ha når man skal ha litt effekt i motoren. De dysene der er faktisk fra BMW 745 (3,5 liters bensinturbo) Også slipper vel ikke de dysene gjennom olje før oljetrykket er på rundt 2 bar trur jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JÅR Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Har du ikke noe mere bilder av dysene da, hvor peker strålen fra di? Er dett baree for kjøling av stemplene, eller får man litt olje utenpå stemplene og smurning også? Beklager detaljemaset her, men alltid lurt på hvordan dette med underspyling fungerer.... Siter -94 MB C180 -86 MB 190 2,3-16V -81 Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.