FX2000 Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 nice work :D Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Litt deler kom idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elmorazer Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Dette ser jævla bra ut!Har akkurat kjøpt en 86 GSI,så dette ga meg tenning på alle plugger!Elmorazer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Fått gjort litt idag også. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Endelig er bilen klar for sommeren!! Fuelcellen har fått en god plass under her: Ny turteller har kommet inn. Også laget jeg en brakett for bredbåndlambdaen. Og motorrommet begynner å bli så å si greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 har du tenkt på å skjerme ut filteret så du får mindre varmluft å mere kald? tipper det blir temmelig varmt under der.. ser du har røret opp under der. men kanskje det hadde hjelpet mere hvis du skjerma det fra varmlufta? :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 har du tenkt på å skjerme ut filteret så du får mindre varmluft å mere kald?tipper det blir temmelig varmt under der.. ser du har røret opp under der. men kanskje det hadde hjelpet mere hvis du skjerma det fra varmlufta? :) Har ikke tenkt noe på det faktisk. Har ganske bra innsugstemperatur :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 bare en tanke ;) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Fint prosjekt:) Var jeg som sendte noen meldinger til deg for ei stund siden, angående innsuget:) Hvor store rør brukte du på innsuget? Har du portet noe? eller gjort det noe glattere for flowen? Forresten vet du om noen plass man får kjøpt slike trakter? mener å huske at du sa du lagde de selv men:P Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Må vel være norges feteste kadett av denne typen her dette?! Dritkult at folk får kadett E til å bli en tøff bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Må vel være norges feteste kadett av denne typen her dette?! Dritkult at folk får kadett E til å bli en tøff bil! Tja det er kanskje den grommeste...Ingen aning jeg..... hehe Men er ihvetrfall fornøyd med utseende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Skjer det noe mer med bilen din?:) Forresten va slags toppbolter bruker du? Finns jo ikke arpbolter til toppen på c20ne:/ Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 (endret) Skjer det noe mer med bilen din?:) Forresten va slags toppbolter bruker du? Finns jo ikke arpbolter til toppen på c20ne:/ Nei skjer lite her om dagen.... Litt dårlig med kroner.... Så litt usikker på om den kommer på veien i år. Får ikke ARP bolter til denne toppen. Så jeg kjører orginale. Får håpe det holder :) Endret Mars 31, 2011 av Enghracing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taslesen Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Bygget innsuget av Alu eller Syrefast? Siter 84 Opel Kadett E cc 92 Audi 80 2.3E 86 Toyota Hilux 2.4 (non Turbo) "And yes! I would like some Pie with that!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Bygget innsuget av Alu eller Syrefast? Det er i alu. Eneste som er i syrefast nå er catchtanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg