Enghracing Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Da er bur påbegynt! Er på tide å få inn det nå!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Fått montert camberkit og shinet opp bærearmer med nye harde foringer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadett-E Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Tja, hva skal man si, Galskap ! Du vet hva du holder på med, og denne kadetten er RÅ ! :) Noen framgang her ? Mvh Kadett-E Siter Opel Kadett E GSI 2.0 8v & Opel Kadett E 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Går sakte men sikkert fremover. Har tatt ut girkassen nå, siden det er vanskelig å få den i 2. og 3. gir. Har en kasse til liggendes, så skal slenge diffen over i den. Så håper den kassa er bra. Så da er det bare å få satt kassa i bilen igjen..Skrudd på bærearmer og div. Og få lakkert bilen inne i. Så er bilen klar til å luftes!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Råå bil :D Sett den mange ganger i by'n :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Råå bil :D Sett den mange ganger i by'n :) Ja må lufte den litt på veien også inne i mellom :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadett-E Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Høres bra ut :) Meget bra arbeid du har lagt i bilen ialefall ! Siter Opel Kadett E GSI 2.0 8v & Opel Kadett E 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Høres bra ut :) Meget bra arbeid du har lagt i bilen ialefall ! Takker så mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 Diff er satt over i en annen kasse. Men man treffer alltid på problemer!! Kronhjulet gikk i huset i denne kassen...Så måtte til med fresen og ta bort litt alu Da er bilen snart klart for lakk!! Også har jeg lettet dørene litt også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadett-E Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Ser bra ut ! Kjøpte meg en Kadett GSI 2.0 8V idag jeg :D Siter Opel Kadett E GSI 2.0 8v & Opel Kadett E 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Det er bra! Ta godt vare på den :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadett-E Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Skal jeg love deg at jeg skal :) Siter Opel Kadett E GSI 2.0 8v & Opel Kadett E 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Are Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Ja det begynner å minke på GSI nå så er greit at vi entusiaster behandler dem med omhu :) Få ut flere bilder a Ronny! :) Siter kontakt på: 46809400 Kaddis-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Ja jeg skal ta litt bilder når jeg har fått bilen helt ferdig Glenn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Ny takluke er satt inn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg